کد خبر: ۳۳۳۰۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال از کاپیتان تیمش خواسته با مهاجم آبی ها که در بازی نخست خوب ظاهر شده بود، صحبت کند.
به گزارش پایگاه 598، آرش برهانی با وجود شروع خوبش در آغاز لیگ برتر و بازی با سیاه جامگان در بازی های بعدی به خصوص دیدار تیمش با ذوب آهن عملکرد ضعیفی داشت و چند موقعیت گل را به راحتی از دست داد تا آبی ها بازنده بازی شوند.

 

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر نیمکت نشین کردن برهانی توسط مظلومی در بازی با استقلال اهواز شنیده می شد اما ظاهرا ماجرا به اینجا ختم نشده و سرمربی آبی ها از رحمتی خواسته با برهانی برای بهبود عملکردش صحبت کند.

 

در واقع مظلومی به صورت غیرمستقیم به آرش اولتیماتوم داده و اگر او نتواند به شرایط دلخواه سرمربی برسد شاید دوباره مثل فصل گذشته به نیمکت دوخته شود.

منبع : جام نیوز
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
اقای مظلومی باید ۳ الی ۴ بازیکن تغییر بدید. در دفاع وسط حتما باید از یک بازیکن طراح استفاده بشه. بازیکنی مثل چشمی واسه دفاع وسط شدن عالیه. کنارش حاج محمدی هماهنگ میشند. دفاع راست و چپ باید سرعتی و زود برگرد بشند. فخرالدینی و میثم مجیدی ترکیب خوبیه اما باید الختصاصی تمرین بشند. قلب میانه استقلال نیاز به تپش بهتری داره. ریوالدو خیلی کارآمده کنارش امید ابراهیمی باشه. کناره ها اما پاشنه آشیلتون شده. یعقوب کریمی و خسرو حیدری باید تواما باشند. خط حمله رو با یک طراح و مهاجم نوک ببندید. کرار و شهباز زاده کار رو براتون تمام می کنند. ضمن اینکه کمربند میانیتون هم با اون ها محکم تر می شه. اونجا همیشه باید بهترین باشی تا برنده بشی. کرار پشت سر و خسرو و یعقوب کریمی از راست و چپ اضافه می شند و شهباز زاده تمام کننده میشه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها