کد خبر: ۳۳۲۸۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۳۲     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
با دستور جدید باشگاه استقلال، فقط دروازه بان این تیم می تواند بدون هماهنگی مصاحبه کند.
به گزارش پایگاه 598، یکی از تصمیمات عجیب باشگاه استقلال تدوین آیین نامه جدید برای کنترل مصاحبه های این تیم بوده که اعتراض تمامی رسانه ها را در پی داشته است.

 

آنها که به کارهای امنیتی در باشگاه استقلال علاقه‌مند هستند، با تنظیم بیانیه‌ای، فصل جدیدی از باشگاهداری مدرن در دنیا را آغاز کردند. این افراد پس از بازی استقلال و ذوب آهن دوان دوان به رختکن استقلال رفتند و از بازیکنان امضا گرفتند که «اجازه ندارید مصاحبه کنید».

 

بازیکنان استقلال هم که هیچ نمی دانستند این ترفندی است برای جریمه شان در آینده، برگه ها را امضا کرده اند و حالا تازه فهمیده اند چه کلاهی سرشان رفته است.

 

مشکلات مالی استقلال در راه است و بازیکنان مجبورند دیر یا زود مصاحبه کنند و حرف از حقوق شان بزنند اما حالا که امضا داده اند این تبدیل به اهرمی می شود برای جریمه و کاهش قراردادشان!

 

نکته جالب آنکه دست اندرکاران باشگاه استقلال در حالی جلوی مصاحبه مربیان و بازیکنان خود را گرفته اند که سید مهدی رحمتی به عنوان تافته جدا بافته می تواند با خیال راحت با هر کسی که خواست مصاحبه کند!

 

به نظر می رسد باشگاه استقلال به کاپیتان کم مصاحبه خود اعتماد بیشتری دارد و شنیدیم همین مساله باعث اعتراض سایر بازیکنان استقلال شده است.

 

ظاهرا بزرگترهای تیم استقلال از این مساله دلخورند که مسئولان تیم بین بازیکنان تبعیض قائل شده و با این کار خود باعث بروز مشکلاتی شده اند.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها