کد خبر: ۳۳۲۶۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، دیدار حساس منچسترسیتی و چلسی از چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه اتحاد آغاز شد.

به گزارش بانک ورزش، بازی بسیار زیبا و پرافت و خیز دنبال شد و دو تیم بازی هجومی را در دستور کار داشتند. بازی برابر پیش می‌رفت تا اینکه تیم منچسترسیتی در نیمه اول با تک گل سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی‌اش در دقیقه 32 از حریف پیش افتاد. در این لحظه آگوئرو جلوتر از دو مدافع چلسی یعنی جان تری و گری کیهیل توپ را به تور دورازه بگوویچ رساند.

در نیمه دوم چلسی به پیش آمد و بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 50 به گل نیز رسید و اما این گل آفساید اعلام شد و رامیرز نیز بدون اینکه پرچم کمک داور را ببیند تا دقایقی به خوشحالی پرداخت. پس از این گل مردود چلسی تا حدودی بازی را از دست داد و در برابر ضد حملات حریف شکننده نشان داد.

در دقیقه 79 روی یک سانتر کوتاه کمپانی در تیر نزدیک بالاتر از ایوانوویچ ضربه سر زد و گل دوم سیتیزن‌ها به ثمر رسید. دفع توپ اشتباه مدافعان چلسی در دقیقه 85 توپ را به فرناندینیو رساند و اولین شلیک او به سمت دروازه در این دیدار به گل سوم سیتی تبدیل شد تا منچسترسیتی با برد شیرین 3-0 در هفته دوم آبی‌های لندن را در هم بکوبد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها