کد خبر: ۳۳۲۵۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: سران فتنه پیش از افشاگری «مایکل لدین» هم در کشور منفور بودند و این اعترافات نشان داد عاقبت دوستی با آمریکا چیزی جز تباهی و رسوایی نیست.

به گزارش پایگاه 598، سامان نیازی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اعترافات «مایکل لدین» مشاور سابق شورای امنیت امریکا، اظهار داشت: افشاگری و اعترافات «مایکل لدین» در خصوص ارتباط سران فتنه با آمریکا نشان داد سران فتنه برای آمریکا به مهره‌های سوخته تبدیل شده‌اند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد افزود: سران فتنه پیش از افشاگری «مایکل لدین» هم در کشور منفور شده بودند و این اعترافات نشان داد عاقبت دوستی با آمریکا چیزی جز تباهی و رسوایی نیست.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: با دیدن اعترافات «مایکل لدین» باید برای کسانی که می‌خواستند انقلاب، بیت‌المال، عزت و اقتدار نظام را فدای امیال شخصی خود کنند، تاسف خورد.

نیازی تصریح کرد: اعترافات مشاور سابق شورای امنیت امریکا مهربانی و رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داد. عده اندکی که از حصر سران فتنه نگرانند بهتر است اعترافات مایکل لدین را به دقت مطالعه کنند.

وی اضافه کرد: سوال و چالش اساسی ملت ایران از حامیان و سران فتنه این است که چگونه می‌خواهند جواب خون شهدا را بدهند و چگونه با این خودفروختگی که از خود نشان دادند می‌خواستند کشور را اداره کنند. آیا غیر از این است که کشور را دو دستی تقدیم غرب و استکبار می‌کردند.

نیازی افزود: ما همچنان معتقدیم که باید به ملیت کسانی که نسبت به عزت، اقتدار و منافع ملی کشور حساس نیستند، شک کرد و بدون شک با افشاگری‌هایی که شد مشخص شد فتنه‌گران ایرانی نیستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها