کد خبر: ۳۳۲۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۱۱ دی ۱۳۹۰

پس از كش و قوس‌هاي فراوان و مذاكره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس با هافبك ملي‌پوش مس كرمان، اين بازيكن از توافق خود با سرخ‌پوشان تهران خبر داد.

مهرداد پولادي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به حضور قطعي خود در تيم پرسپوليس در نيم فصل دوم اظهار كرد: از زحمات آقايان پروين، رويانيان و زارع تشكر مي‌كنم كه براي گرفتن رضايت‌نامه‌ام از باشگاه مس تلاش زيادي كردند، با توجه به اين كه چندين باشگاه ليگ برتري به دنبال رضايت‌نامه‌ام بودند، امروز شنيدم كه مسئولان باشگاه پرسپوليس موافقت باشگاه مس را براي گرفتن رضايت‌نامه‌ام جلب كرده‌اند و بدين خاطر از آن‌ها تشكر مي‌كنم.

پولادي ادامه داد: از مردم خوب كرمان هم تشكر مي‌كنم كه در مدتي كه در مس بودم هميشه به من كمك مي‌كردند، همچنين بايد تشكر ويژه‌اي از دكتر داوري، دكتر سعد محمدي و آقايان گنجعلي‌خاني و هاشمي داشته باشم كه در طول فصل هميشه از من حمايت كردند و مي‌خواهم همين جا از بلاژويچ هم اين عذرخواهي را انجام دهم كه قسمت نبود در بازي پاياني جام حذفي، به مس كمك كنم. مطمئن باشيد مس با حضور بلاژويچ چه در ايران و چه در آسيا، حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.

هافبك پيشين تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي در ادامه گفت: مسئولان پرسپوليس طي مذاكرات‌شان با من، بسيار صادقانه برخورد كردند و مطمئن باشيد كه در نيم فصل دوم، يك پرسپوليس رويايي را خواهيم ساخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها