کد خبر: ۳۳۲۱۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «از الان زود است که درباره جایگاه و رتبه پرسپولیس در لیگ برتر صحبت کنیم چرا که هنوز ۳ هفته از بازی‌ها گذشته است.»
به گزارش پایگاه 598، نادر باقری در خصوص شکست سنگین تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: «به نظر من بازی بدی نبود و توانستیم یک بازی زیبا را تماشا کنیم. بعد از گل اولی که پرسپولیس خورد بازیکنان این تیم توانستند به خودشان بیایند و 2 گل بزنند اما گل به خودی اومانیا کار را خراب کرد. در نیمه دوم هم پرسپولیس هجومی بازی را آغاز کرد اما بر روی اشتباهات فردی گل‌های سوم و هارم سپاهان به ثمر رسید و همین مسئله باعث شد پرسپولیس این بازی را ببازد.»

 

وی ادامه داد: «موضوعی که باید به آن اشاره کنم این است که در لیگ برتر بازی آسان نداریم و همه حریفان سخت هستند اما شما این را در نظر بگیرید که پرسپولیس در بازی اول مقابل پدیده‌ای مساوی کرد که دومین سال حضورش در لیگ برتر بود و سپس به استقلال خوزستان باخت که سال گذشته در یک قدمی سقوط بود و در پلی‌آف توانست در لیگ برتر باقی بماند. به نظر من تنها بازی سخت پرسپولیس بازی مقابل سپاهان بود اما با همه این شرایط امیدوارم وضعیت پرسپولیس درست شود چرا که این شرایط برای هواداران پرسپولیس واقعاً سخت است.»

 

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم 3 بازی تنها یک امتیاز دارد و در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، گفت: «البته فعلاً 3 هفته از بازی‌ها گذشته و نمی‌توان از الان تعیین کرد که هر تیمی چه شرایطی خواهد داشت اما امیدوارم معضل عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس حل شود هر چند که من شنیده‌ام بین کادر فنی فعلی این تیم و برخی بازیکنان رابطه خوبی نیست از طرفی من شنیده‌ام که از سوی کادر فنی پرسپولیس عنوان شده که بنگر و نورمحمدی روی هم 70 سال سن دارند که اگر این شنیده‌های من درست باشد نشان می‌دهد که شرایط خوشایندی در پرسپولیس حاکم نیست؛ واقعاً حیف است که پرسپولیس با این همه هوادار و سابقه نتیجه نگیرد.»

 

باقری در مورد اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس که منجر به شکست سرخپوشان می‌شود، تصریح کرد: «در زمان ما که در پرسپولیس بودیم هم همین اشتباهات وجود داشت و اگر یادتان باشد حتی حمید درخشان در یک نشست خبری اعلام کرد که وقتی بازیکن دروازه خالی را گل نمی‌زند من چه کنم؟! باید قبول کنیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و روحیه بازیکنان باید بتواند این بزرگی را هضم کند، ما الان می‌بینیم که به‌خاطر عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس فشار زیادی از سوی رسانه‌ها و هواداران به بازیکنان وارد می‌شود و به نظرم باید یک ریکاوری ذهنی انجام شود تا این اشتباهات که مربوط به عدم تمرکز است تکرار نشود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
از روز اولی که اسطوره های تدبیر:گودرزی،خادم و سیاسی که کینه و بیگانگیشان با فوتبال و پرسپولیس بر همگان آشکار شده است پای به این کارزار نهادند معلوم بود چه اهداف شوم و منحوسی در سر دارند .بنابراین طبق آن پازل از پیش تعیین شده وعلیرغم همه نصایح ،پیشنهادها و راهکارها که توسط کارشناسان و خبرگان، پیشکسوتان و دلسوختگان و هواداران مظلوم پرسپولیس برای ادامه راه ارایه شد به کناری نهاده و در فرایندی ظالمانه و به دور از هرگونه تدبیر و امید این باشگاه مردمی را به عاشقان واقعی اش ندهند و در راستای سیاست دولت گذشته که ادعای خرد جمعی داشت و تیم با ریشه و صاحب نام پاس تهران را به خاک سیاه نشاندند به یک باند خاص و رفقای خود که هیچ پیشینه ای مثبت در ورزش ندارند ببخشند آقایان اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و برای یکبار هم شده شده به ندای مردم گوش فرا دهید باشگاه پرسپولیس را به عاشقان و هواداران واقعیش بدهید.
کادر مدیریت جدید هم عامل گودرزی ، خادم و ... برای نابودی پرسپولیس هستند و از خود هیچ اختیاری ندارند و نتونستند بازیکنای خوب پارسال را نگهداری و چند بازیکن خوب برای امسال جذب کنند. فصل شروع شده و هنوز اسپانسر این فصل را اعلام نکردند؟! چون بالادستی ها نمیخوان !!! مگر سبک دست نامزد خرید استقلال نبود؟ چطور اون تونست اسپانسر استقلال بشه ولی اونیکه عاشق پرسپولیسه و هرجا که وزارت ورزش نتونست برای پرسپولیس اعتباری تامین کنه پولش( هدایتی) خرج کردنی بود و صحبتی از صلاحیت و اهلیت ایشون مطرح نبود ؟اون آقایون یه عده هستن که فقط به پست و موقعیت خودشون فکر میکنند و جایگاه تیم و نظر کارشناسان و پیشکسوتان و هواداران براشون مهم نیست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها