این در حالی است که با وجود برخورد سازمان هواپیمایی کشوری، تغییر در رویه هواپیمایی آسمان به وجود نیامده است و در تازهترین نمونه مسافران پرواز شیراز-تهران روز گذشته با تاخیر 6 ساعته توانستند به مقصد برسند.
یکی از مسافران این پرواز در اینباره به تسنیم گفت: در حالی پرواز ما (شیراز-تهران) باید ساعت 15:30 دقیقه انجام میشد که هواپیمایی آسمان ساعت 12 ظهر با ارسال پیامکی از تاخیر 3 ساعته این پرواز خبر داد.
وی با بیان اینکه با توجه به اعلام هواپیمایی آسمان مبنی بر انجام پرواز در ساعت 18:50 در موعد مقرر عازم فرودگاه شیراز شدم، یادآور شد:در حالی مسافران برای سوار شدن به هواپیما آماده میشدند که یکبار دیگر هواپیمایی آسمان با ارسال پیامک زمان پرواز را حدود 3 ساعت دیرتر (ساعت 21:15) اعلام کرد.
وی ادامه داد: موضوع جالب توجه در تاخیر 6 ساعته پرواز شیراز-تهران اظهارات ضد و نقیص مسئولان هواپیمایی آسمان بود؛ یکی از مسئولان این ایرلاین در فرودگاه شیراز به مسافران گفت که دلیل تاخیر، تاخیر در ورود هواپیما و پروازهای قبلی است، اما خلبان پرواز شیراز-تهران دلیل تاخیر را خرابی تهویه هواپیما اعلام کرد.
وی بیان کرد: متاسفانه هواپیمایی آسمان توجهی به حقوق مسافران ندارد و با آنکه باید خسارت تاخیر را بپردازد، مسئولان این ایرلان در پاسخ به اعتراض مسافران برخورد نامناسبی داشتند.