کد خبر: ۳۳۱۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۱ دی ۱۳۹۰
توضیحات دکتر کرمی راد درباره تحریف سخنانش در ایلنا:
ایلنا در اصل خلط مبحث كرده بود به عنوان يك مسئله اي كه به هر حال اين موضوع را به آن موضوع ربط داده بودند و اين تيتر دروغين را هم منتسب به بنده كردند كه اساساً بنده همچين حرفي را نزده بودم، خواهش كردم از رسانه ها كه جو كشور را ملتهب نكنند و خدايي نكرده بد اخلاقي هاي رسانه اي و يا احياناً شيطنت هاي كه موجب التهاب در سطح جامعه مي‌شود فراهم نكنند/ فتنه گران در صدد هستند كه در آستانه برگزاري مهمترين تحول اجتماعي در كشور ما يعني انتخابات نهم مجلس خوراك براي بيگانگان فراهم کنند.
به گزارش پایگاه 598، چندی پیش خبرگزاری ایلنا وابسته به طیف اطلاح طلبان در مصاحبه ای با دکتر کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خبری را مبنی بر نفوذ جریان انحرافی در دفاتر نظارتی شورای نگهبان را منتشر نمود.

خبری که به سرعت با واکنش عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه نمانده ادعا کننده مستندات خود را ارائه نماید و باید پاسخگو باشد روبه رو گردید. در ادامه محمد کرمی راد با ارسال تکذیبیه ای به خبرگزاری ایلنا محتوای خبر قبلی را تکذیب نمود که البته تکذیبیه ای که ایلنا از درج آن خودداری نمود و تنها قسمتی از آن را به عنوان گفتگو منتشر کرد.

در ادامه برای روشن تر شدن این موضوع پایگاه 598 در گفتگویی با دکتر محمد کرمی راد به ابعاد این قضیه پرداخته است که در ادامه می آید: چندی پیش خبرگزاری ایلنا با بنده تماس گرفتند که البته به خاطر مواضع بنده در حمایت از اصولگرایی و ولایت فقیه به ندرت با من تماس می گرفتند به طور مثال در سه سال گذشته با اندازه انگشتان دست با بنده تماسی نداشته اند و در این تماس، مصاحبه ای را در خصوص انتخابات آتی مجلس و جریان های انحرافی انجام دادند.

بعداً مشاهده کردیم که تیتری غیر واقع را به نام بنده منتشر نمودند سخنی که بنده بیان نکردم. در تماسی که مجددا با ایلنا داشتیم تکذیبیه ای را برای این خبرگزاری ارسال کردیم که ایلنا از درج این تکذیبیه امتناع نمود و بصورت یک مصاحبه دیگر منتشر کرد و نوشتند که شورای نگهبان از مهمترین دستگاه های نظارتی کشور است ولی ایلنا در تیتر قبلی اش که خودشان ساخته بودند درج شده بود که جریان انحرافی در شورای نگهبان نفوذ کرده است.

ایلنا در مصاحبه اول دو سوال مطرح كردند يكي در مورد جريان انحراف كه ميخواهد 150نفر را به مجلس بفرستند و سران انحراف يك همچين ادعايي دارند، يك سوال هم در مورد حوزه انتخابيه بنده در مورد شرایط استان کرمانشاه در مورد انتخابات مطرح كردند كه من توضيحاتي را دادم كه در دور گذشته با آن مواجه بودم و از كساني كه به هر حال اشکالاتی را در عرصه رای به وجود آوردند و دادگاه احكامي را صادر كرده که اسنادش موجود است يعني دادستان محترم جناب آقاي ملكي براي 23 نفر حكم صادر كردند و سلامت انتخاباتی کرمانشاه با تاخیر زیاد در روزهای پایانی که آغاز بازگشایی مجلس هشتم هم بود مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

 اساسا آنچه كه جنجال آفرين بود جمله اي بود كه بنده به هيچ عنوان به زبان نياورده بودم و مسئله استان کرمانشاه را صرفاً در ارتباط با مسئله جابجایی مديران زحمت كش و لايق مطرح كردم و از همه مهمتر هم بحث همزماني اين جا به جايي، با تعداد قابل توجهی از اعضای  شوراي محترم نگهبان كرمانشاه که مقارن شده بود با آن جا به جايي مديران، اينها را من مطرح كردم.

ایلنا در اصل خلط مبحث كرده بود به عنوان يك مسئله اي كه به هر حال اين موضوع را به آن موضوع ربط داده بودند و اين تيتر دروغين را هم منتسب به بنده كردند كه اساساً بنده همچين حرفي را نزده بودم، خواهش كردم از رسانه ها كه جو كشور را ملتهب نكنند و خدايي نكرده بد اخلاقي هاي رسانه اي و يا احياناً شيطنت هاي كه موجب التهاب در سطح جامعه مي‌شود فراهم نكنند و اين خود يك دردسري است كه با آن مواجه شديم.

اين حقيقت براي همه روشن است كه بنده گفته ام كه جريان فتنه و اصلاحات در سالهاي گذشته يكي از گروههايي كه مورد آماج تهمت هاي خودشان قرار داده اند شورای محترم نگهبان بوده است و همچنین بسیج و سپاه بوده است و این را در مجلس ششم و هم در فتنه فراموش نکرده ایم و اينها جزء آن بد اخلاقي هايي بود كه جريان موسوم به فتنه اين مسائل را به وجود آورده بودند و الان هم در صدد اين هستند كه در آستانه برگزاري مهمترين تحول اجتماعي در كشور ما يعني انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي خوراك براي بيگانگان فراهم کنند.

بنده قطعاً از خبرگزاری ايلنا به خاطر اين تيتر شكايت خواهم كرد و مورد پيگرد هم قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۱
۰
درود بر این مرد انقلابی.
کرمانشاه یه دونه نماینده انقلابی داره اونم می خوان خراب کنند.
پاسخ
کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۰
۰
آخه آدم عاقل با ایلنا مصاحبه می کنه
پاسخ
مجرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۰
۰
حالا شکایتم کردی مثلا چی می شه؟ با یه تلفن درستش می کنن.
پاسخ
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۰
۰
کرمی مرد خداست- درود بر شرفش مرگ باد بر دشمنان ایران
پاسخ
خبرچين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۰
۰
دروغ ميگي مرد حسابي
خودم فايل صوتي رو شنيدم.
حالا ميزارم رو يكي از اين سايتها كه همه بشنوند...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها