کد خبر: ۳۳۱۸۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
مربی تیم زیر 23 سال ایران اعتقاد دارد شیوه برگزاری مسابقات جهانی به گونه ای است که تیم ها اجازه کوچکترین اشتباهی ندارند.
به گزارش پایگاه 598، تیم والیبال زیر 23 سال ایران رقبای خود را در مسابقات جهانی شناخت. در این رقابت ها که از سوم شهریورماه در امارات برگزار خواهد شد، شاگردان پیمان اکبری با تیم های کوبا، مکزیک، روسیه، ترکیه و تونس همگروه هستند.

رضا ابراهیمی مربی تیم امید بعد از اعلام تیم های همگروه با ایران گفت: در مسابقات جهانی همه تیم ها قدرتمند و مدعی هستند. تیم ضعیف در بین رقبا نمی‌ توانید ببینید و در گروه ما هم قدرت های زیادی قرار دارند اما تیمی مثل ایران که هدف صعود به جمع 4 تیم را دارد، نباید مسابقات دور گروهی برای آن دغدغه باشد. فعلا لیست تیم ها اعلام نشده است و نظر خاصی نمی‌ توان در مورد رقبا داد اما مسابقات امیدهای جهان همیشه جزو تورنمنت های حساس والیبالی بوده است.

جدول مسابقات جهانی زیر 23 سال به طور متفاوتی نسبت به سایر رقابت ها چیده شده است. ابراهیمی در این باره می‌ گوید: برخلاف سایر مسابقات گروه های مسابقات جهانی با حضور 6 تیم برگزار می‌ شود و از این 6 تیم تنها 2 تیم می‌ توانند به مرحله بعد صعود کنند و مثل سایر رقابت ها تیم های اول گروه با چهارم سایر گروه ها رقابت نخواهند کرد. به همین دلیل مسابقات بسیار حساس برای ما خواهد شد و جایی برای اشتباه نمی‌ ماند چون فرصتی نداریم. مسابقات زیر 23 سال جهان مسابقاتی شبیه سایر رده های سنی نیست و شباهت زیادی به رقابت های بزرگسالان دارد. ما ملاک را بازیکنانی قرار داده ایم که در مسابقات جهانی جوانان برای تیم ها به میدان رفته اند و شناخت خوبی از رقبا نداریم. اما می‌ دانیم تیم های قدرتمندی روبه‌روی مان قرار خواهند گرفت و کار سختی پیش رو داریم.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها