کد خبر: ۳۳۱۸۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
هافبک عراقی استقلال از ترس اینکه اخراج شود و هافبک ملی پوش کشورمان جایگزین او شود، از مواضع خود عقب نشینی کرد.
به گزارش پایگاه 598، کمتر کسی باور می کرد جاسم کرار ناگهان از در مدارا وارد شود و در قبال باشگاه استقلال عقب نشینی کند اما او از ترس اخراج این کار را کرد!

 

کرار که جفت پایش را داخل یک کفش کرده بود و می گفت تا پول نگیرد، امکان ندارد برای استقلال بازی کند، ناگهان تغییر موضع داد و پذیرفت فعلا تا 30 شهریور حرفی از پول نزند!

 

عقب نشینی کرار که طی روزهای اخیر برای دریافت پول بارها جنجال کرد و تا مرز فسخ قرارداد پیش رفت، واقعا عجیب بود و خیلی ها می خواهند بدانند واقعا چه اتفاقی رخ داد که جاسم از مواضع خود کوتاه آمد؟

 

گفته می شود استقلالی ها برای کرار نقشه کشیدند و در حالی که منصور پورحیدری و پرویز مظلومی به خاطر نیاز فنی از این بازیکن حمایت می کردند، به گوش کرار رساندند از دست جنجال های او خسته شده اند و اگر کوتاه نیاید، بلافاصله قراردادش را فسخ کرده و مسعود شجاعی را به خدمت می گیرند.

 

آنها زیرکانه بحث توافق با شجاعی را رسانه ای کردند و کرار که نمی دانست شجاعی به استقلال نه گفته و اعلام کرده فعلا قصد بازی در لیگ ایران را ندارد، از ترس این که مباداد استقلالی ها او را کنار بگذارند و شجاعی را جذب کنند، تغییر موضع داد و در قبال دریافت چک چهل و چند روزه با استقلالی ها راه آمد!

 

هر چند این نقشه کادر فنی استقلال بوده و گویا مدیران باشگاه حاضر شدند به خواسته های وی تن بدهند و شب گذشته به اندازه چکی که دست او بوده است یک خودرو به او داده اند.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها