کد خبر: ۳۳۱۸۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
هافبک استقلال که قرار بود به سپاهان برود به خاطر دوستش در این تیم ماند و در واقع صحبت های حیدری در تصمیم او تاثیر گذار بوده است.
به گزارش پایگاه 598، خسرو حیدری و امید ابراهیمی هر دو سابقه بازی در سپاهان را دارند. امسال هم صحبت هایی بود که به این تیم بروند اما چند عامل آنها را منصرف کرد که یکی مشکلات مالی سپاهان - ولو به صورت موقت - بود.

 

استقلال با امید ابراهیمی قرارداد 1.2 میلیاردی بست در حالی که سپاهان در نهایت یک میلیارد به او می داد. خسرو حیدری هم چون قرار بود دخترش به دنیا بیاید نمی توانست بیرون از تهران بازی کند و به همین دلیل ترجیح داد در استقلال بماند چون در این تیم راحت است.

 

بعد از این اتفاقات شایعه شد که ابراهیمی به خاطر خسرو در استقلال ماند و در واقع صحبت های حیدری در تصمیم او تاثیر گذار بوده است، ولی خود ابراهیمی به شدت این موضوع را تکذیب کرد و حتی در مقطعی گفت که پس از مشورت با امیر قلعه نویی تصمیم به ماندن در استقلال گرفته است.

 

حالا یکی از مسئولان استقلال با تایید مطلب فوق و اشاره به تاثیر تلویحی خسرو در تمدید قرارداد ابراهیمی گفت: «به هر حال امثال حیدری و رحمتی خیلی به ما کمک کردند که تیم خوبی ببندیم و من این مساله را تایید می کنم.»

 

حفظ این دو بازیکن حدود 2.9 میلیارد تومان برای استقلال آب می خورد و باشگاه امیدوار است با کمک اسپانسر پول آن ها را به موقع بدهد تا مشکلات پارسال تکرار نشود و بازیکنان با دل و جان برای استقلال بازی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها