کد خبر: ۳۳۱۵۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
بارسلونا بامداد چهارشنبه موفق شد در یک بازی جذاب و به یادماندنی؛5 بر 4 تیم سویا را در سوپرکاپ اروپا شکست بدهد و این جام را به تالار افتخاراتش اضافه کند.
به گزارش پایگاه 598، در دیدار سوپرکاپ اروپا، سه شنبه شب بارسلونا و سویا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 5 بر 4 بارسا به پایان رسید تا شاگردان انریکه پس از قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا چهارمین جام را کسب کنند.

 

از ساعت 23:15 دقیقه سه شنبه شب، دیدار سوپرکاپ اروپا بین تیم های بارسلونا و سویا قهرمانان فصل گذشته رقابت های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی تفلیس گرجستان برگزار شد.

 

در این بازی سخت و نفس گیر، اور بانگا در دقیقه سوم مسابقه، نخستین گل را برای سویا به ثمر رساند.

 

در دقیقه 9، مسی بازی را به تساوی 1 بر 1 کشاند تا مشخص شود یک بازی پرگل در راه است. خود مسی در دقیقه 16 گل دوم را به ثمر رساند و در ادامه رافینیا در دقیقه 43 گل سوم بارسا را زد. نیمه نخست با برتری 3 بر یک بارسا به پایان رسید.

 

در حالی که 5 دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود،سوارز گل چهارم بارسا را به ثمر رساند و در حالی که همگان فکر می کردند شاگردان انریکه فاتح این بازی هستند، ادامه بازی اتفاقات دیگری را رقم زد.

 

ابتدا رییس در دقیقه 60 بازی را 4 بر دو کرد. سپس گامیرو در دقیقه 73 گل سوم سویا را زد و در نهایت کونوپلیانکادر دقیقه 80 بازی را به تساوی 4 بر 4 رساند.

 

اینچنین این مسابقه به وقت اضافه رفت تا در نهایت پدرو در دقیقه 115 گل پنجم و تعیین کننده این تریلر زیبا را به ثمر رساند.

 

لیونل مسی با بالا بردن این جام، بیست و پنجمین قهرمانی خود در زمان حضورش در بارسا را کسب کرد.

 

وی در این مسابقه چهارصد و هشتاد و سومین بار پیراهن بارسا را پوشید و با زدن دو گل در این مسابقه، تعداد گل های خود را با پیراهن این تیم به عدد 414 رساند.


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها