کد خبر: ۳۳۰۹۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
کاپیتان استقلال خوزستان گفت: «می‌دانستیم دفاع وسط‌های پرسپولیس کند هستند و به خاطر همین روی این مساله خیلی کار کردیم و از همان نقطه به پرسپولیس ضربه زدیم.»
به گزارش پایگاه 598، عبدالهادی خنیفر در بازی با پرسپولیس یکی از بهترین‌های تیمش بود. بازیکنی که سابقه چند بار حضور مقابل پرسپولیس را داشت و فکر می‌کرد تیمش توانایی شکست قرمزها را دارد.

 

خنیفر که از این پیروزی خیلی خوشحال است، در مورد این بازی، پیروزی تیمش و... صحبت‌های جالبی دارد.

 

* برد خوبی مقابل پرسپولیس به دست آوردید. فکر می‌کردید بتوانید این تیم را شکست بدهید.

- اول از همه باید بگویم بازی خیلی خوبی بود. البته در نیمه اول گرمای هوا 2 تیم را تحت تاثیر قرار داد و نیمه اول واقعا برای هر 2 تیم خیلی سخت بود چون گرما اجازه نمی‌داد تیم‌ها بازی روان و همیشگی‌شان را انجام دهند. خدا را شکر ما توانستیم در شأن نام خوزستان بازی کنیم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

 

* اما احتمالا فکر نمی‌کردید بتوانید پرسپولیس را شکست دهید.

- ما به خاطر اینکه هفته قبل به سپاهان باختیم، این هفته محکوم به برد بودیم. برای همین هم روی نقاط ضعف پرسپولیس خیلی کار کردیم و اتفاقا از همان نقاط توانستیم به گل برسیم.

 

* چه نقطه ضعفی؟

- ما می‌دانستیم دفاع وسط‌های پرسپولیس کند هستند و به خاطر همین روی این مساله خیلی کار کردیم و از همان نقطه به پرسپولیس ضربه زدیم.

 

* بعضی تیم‌ها به خاطر این توقفی که برای گرما انجام می‌شود، شاکی هستند. تیم استقلال خوزستان به‌عنوان میزبان از این مساله شاکی نبود؟

- به نظر من توقف لازم بود چون واقعا هوا گرم بود و امکان داشت سلامتی بازیکنان را به خطر بیندازد. بعد از آن هم گرد و خاک خیلی بدی آمد که آنقدر غلظت خاک بالا رفته بود که می‌شد نیمه دوم بازی را تعطیل کرد.

 

* پس شانس آوردید که بازی تعطیل نشد.

- دقیقا. خدا را شکر بدون هیچ مشکلی سوت پایان بازی زده شد تا ما 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

 

* گل‌های زیبایی هم در این بازی زدید که روی کار تیمی و البته فرصت‌شناسی بیت‌سعید به وجود آمد.

- بله، برای گل‌ها واقعا کل تیم زحمت کشیدند. ما تیم منسجمی بودیم و روی بازی تمرکز زیادی داشتیم که خدا را شکر توانستیم به گل برسیم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم. البته در لحظه‌ای تمرکزمان به‌هم خورد که مهدی طارمی از فرصت به خوبی استفاده کرد و یکی از گل‌های ما را جبران کرد اما در ادامه تمرکز خوبی داشتیم و خدا را شکر توانستیم در اولین بازی خانگی‌مان به پیروزی برسیم. چیزی که خیلی به دنبالش بودیم.

 

* واقعا قبل از بازی فکر می‌کردید بتوانید پرسپولیس را شکست دهید؟

- بله، ما برای این بازی حتی با 2 فوروارد به زمین آمدیم که همین مساله نشان می‌دهد ما به دنبال گل زدن و بردن بودیم.

 

* بعد از بازی هم انگار در رختکن شور و نشاط خاصی برپا بود.

- خب، خدا را شکر ما بعد از مدت‌ها یک رختکن شاد داشتیم. همه بچه‌ها از اینکه هواداران شاد شدند، خوشحال بودند و این شادی برایمان خیلی ارزشمند بود. امیدوارم همه تیم‌های خوزستانی بتوانند با قدرت کار کنند و پیروزی‌های خوبی به دست بیاورند چون آمدن هواداران در گرما خیلی سخت است اما دیدید که در هیچ بازی ما را تنها نگذاشتند. امیدواریم با حمایت این هواداران بتوانیم روند صعودی و خوبی را دنبال کنیم و به پیروزی‌های ارزشمند دیگری دست پیدا کنیم.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها