کد خبر: ۳۳۰۶۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
آبی‌ها در هفته دوم لیگ برتر یک سه‌گانه تاریخی با یادگار گذاشتند تا هر سه استقلال بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار بگیرند.
به گزارش پایگاه 598، تکلیف استقلال که با دو برد مشخص است. آبی‌های تهرانی هفته اول از سد سیاه‌جامگان گذشتند و حالا هم در آزادی با شکست تیمِ قلعه‌نویی به صدرجدول رسیدند.

 

استقلال خوزستان هم پس از شکست هفته اول مقابل سپاهان، در این هفته از سد پرسپولیس گذشت تا با سه امتیاز بالاتر از پرسپولیسِ یک امتیازی قرار بگیرد. شاگردان ویسی باعث شدند که پرسپولیس در جدول رده‌بندی پایین‌تر از هر سه استقلالی لیگ قرار بگیرد.

 

اتفاقی که به برد استقلال‌تهران رنگ‌وبویی تازه داد. حالا بازار کری‌خوانی آبی‌ها داغ است. به خصوص که برخلاف انتظار، آبی‌های اهوازی هم موفق به شکست سیاه‌جامگان شدند.

 

استقلال اهواز که فصل قبل از لیگ یک هم سقوط کرده بود با خرید سهمیه به لیگ برتر رسید. این تیم، نقل‌وانتقالات خوبی را هم پشت سر نگذاشت.

 

حالا استقلال اهواز با تیمی نصف‌ونیمه که به احتمال فروان برای تماشای برد بعدی‌شان باید هفته‌ها صبر کنند، در رتبه چهارم جدول حضور دارد.

 

اتفاقی که باعث شد رتبه‌های اول، چهارم و ششم لیگ متعلق به تیمی با نام استقلال باشد. اسکرین‌شات‌های امروز آبی‌ها از جدول رده‌بندی تا سال‌ها پاسخ کری‌خوانی سرخ‌های پایتخت را می‌دهد.

 

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها