کد خبر: ۳۳۰۶۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
گلزن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «فصل گذشته بهترین گلزن فولاد نوین و پدیده لیگ یک بودم اما قسمت نشد در فولاد خوزستان بازی کنم.»
به گزارش پایگاه 598، وقتی حسن بیت‌سعید به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک شناخته شد، خیلی‌ها فکر می‌کردند باشگاه فولاد خوزستان او را به خدمت می‌گیرد تا به عنوان بازیکن ثابت در بازی‌ها استفاده کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه کلا او را کنار گذاشتند.

 

این کنار گذاشتن حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشت اما در نهایت با رفتن بیت‌سعید به استقلال خوزستان تمام شد. بیت‌سعید در استقلال خوزستان کارش را شروع کرد و به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم قرار گرفت اما در بازی اول چندان خوب ندرخشید تا امیدها نسبت به او و البته تیمش کم شود اما انگار این ناامیدی اشتباه بود. چرا که استقلال خوزستان در بازی دوم مقابل پرسپولیس هم خوب بازی کرد و هم پیروز شد. آن هم با گل‌های بیت‌سعید.

 

همین گل‌ها بهانه‌ای شد تا به سراغ این بازیکن سوسنگردی برویم. بیت‌سعید که به شهرش رفته بود تا در کنار خانواده‌اش یک روز استراحت کند، در مورد بازی، گل‌هایش، اتفاقات فولاد خوزستان و... صحبت می‌کند.

 

* بازی با پرسپولیس چطور بود؟ انگار خودتان هم باور نمی‌کردید بتوانید این تیم را شکست دهید؟

- ما چون بازی اول را به سپاهان باخته بودیم در بازی دوم با توجه به میزبانی‌مان محکوم به برد بودیم. به همین دلیل با سیستمی هجومی به میدان رفتیم که خدا را شکر با توصیه‌های کادر فنی و حمایت تماشاگران توانستیم به پیروزی برسیم. خیلی خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم و اینکه جواب اعتماد باشگاه را دادیم چون باشگاه سیاست خود را روی بومی‌گرایی گذاشت و بالای 80 درصد تیم بومی است و بازیکنان انگیزه‌های بالایی دارند که همین انگیزه به تیم کمک کرد تا اولین برد را به دست بیاوریم. شاید باور نکنید اما خیلی از بازیکنان برای اولین بار است که حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

 

* شما هم یکی از آنها هستی...

- بله، من هم برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنم.

 

* اما در بازی دوم تیم‌تان آن هم مقابل پرسپولیس توانستی 2 گل زیبا بزنی.

- درست است که من گل‌ها را زدم اما واقعا زحمت همه بچه‌ها بود. از گلر گرفته تا بازیکنی که به من پاس داد. خدا را شکر من هم توانستم از این موقعیت‌ها خوب استفاده کنم و گل بزنم. در گل اول گلر اشتباه کرد که همین باعث شد دروازه‌اش باز شود.

 

* در گل دوم هم با یک شوت سرکش دروازه حریف را باز کردی.

- بله، گل دوم موقعیت شوت داشتم و وقتی دیدم دفاع دارد زاویه را می‌بندد سریع شوت زدم که گل شد. زاویه چپ دفاع خالی بود که خدا را شکر از همان جا شوت را زدم.

 

* خودت فکر می‌کردی به پرسپولیس گل بزنی؟

- من خیلی انگیزه داشتم و خیلی روی گل زدن تمرکز کردم چون اولین‌ سال است در لیگ برتر حضور دارم می‌خواهم خودم را اثبات کنم. برای همین هم انگیزه بالایی داشتم و به دنبال گل زدن بودم که به جای یکی، 2 تا شد.

 

* اما احتمالا فکر نمی‌کردی 2 گل بزنی؟

- نه، اصلا.

 

* با توجه به اینکه از قبل حس می‌کردی به پرسپولیس گل می‌زنی، چرا برای شادی گلت برنامه‌ریزی نکردی؟

- به این مساله اصلا فکر نکرده بودم. فقط قبل از بازی تعدادی از هواداران گفته بودند وقتی گل زدی بیا سمت ما که من هم وقتی گل زدم دستانم را سمت آنها بالا بردم و رفتم همان طرف.

 

* بعد از بازی هم انگار رفتی سوسنگرد. رفتار مردم شهرتان بعد از این گل‌ها چطور بود؟

- خیلی خوشحال هستند. در این بازی هم من گل زدم و هم رحیم زهیوی که همشهری‌ام است خیلی خوب کار کرد که باعث شد مردم سوسنگرد خوشحال شوند، حتی آنهایی که پرسپولیسی بودند. مثلا یکی از هواداران پرسپولیسی شهرم آمد و گفت خدا را شکر که بچه‌های شهر خودمان به تیم‌مان گل زدند. خیلی خوشحال هستند و البته این مساله طبیعی است چون ما نماینده سوسنگرد در فوتبال هستیم.

 

* شما در فولاد نوین یکی از بهترین‌ها بودی و حتی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک شناخته شدی اما برخلاف اینکه همه فکر می‌کردند به فولاد خوزستان می‌روی به استقلال خوزستان رفتی. چرا؟

- خب من 3 سال با فولاد نوین قرارداد داشتم و آکادمی فولاد هم جوری است که بازیکنان پله پله می‌روند بالا و به فولاد خوزستان می‌رسند. من فصل گذشته بهترین گلزن فولاد نوین و پدیده لیگ یک بودم اما قسمت نشد در فولاد خوزستان بازی کنم.

 

* یک سری شایعه در مورد این مساله وجود دارد که کمی عجیب است. بحث مدیر برنامه و...

- وا... من تا الان هیچ مدیر برنامه‌ای نداشتم و با دلال کار نکردم و نمی‌کنم. من هم شنیدم که گفتند اگر با فلان مدیربرنامه قرارداد ببندی می‌توانی به فولاد خوزستان بروی اما با خود من در این مورد صحبتی نشد و فقط می‌دانم نبودنم سلیقه سرمربی بود.

 

* اما شما سر تمرین فولاد هم بودی.

- بله، من یک روز رفتم سر تمرین که اسکوچیچ گفت نمی‌شود با هم باشیم. اول دنبالم فرستادند و گفتند که اژدری‌زاده گفته بیا تا اسکوچیچ تو را ببیند. من چون می‌دانستم پارسال هم در لیست اسکوچیچ بودم گفتم تست که نیست؟ گفتند نه. من رفتم سر تمرین، یک روز هم با تیم بودم اما ماجرا کاملا عوض شد و گفتند اسکوچیچ نمی‌خواهد باشی.

 

* ظاهرا در پست اصلی‌ات هم کار نمی‌کردی.

- دقیقا. من گوش چپ و راست و مهاجم بازی می‌کنم اما اسکوچیچ من را دفاع چپ بازی می‌داد. نمی‌دانم چرا اما من هم نمی‌توانستم حرفی بزنم که در نهایت خط خوردم.

 

* دلیل خط خوردنت را پیگیری نکردی؟

- نه اما دوست نداشتم بازیکن تعویضی باشم. من با رابطه نیامدم و به دنبال این مسائل هم نبودم. من فوتبالم را پاک شروع کردم و پاک ادامه می‌دهم. به همین دلیل دوست دارم با تلاشم و توانایی‌هایم تیم پیدا کنم، نه با رابطه. به همین دلیل پیگیری نکردم که چرا خط خوردم.

 

* دلت برای فولاد تنگ نمی‌شود؟

- خب من 2 سال در فولاد نوین بودم و هواداران هم همیشه به من لطف داشتند. شاید باور نکنید اما اکثر هوادارانی که در بازی با پرسپولیس من را تشویق می‌کردند هواداران فولاد بودند اما به هر حال قسمت نشد در این تیم بمانم.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها