کد خبر: ۳۳۰۵۵۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز عمق دفاع پرسپولیس را نشانه گرفتیم و با یک بازی تاکتیکی پیروز شدیم.

به گزارش پایگاه 598، عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: یک بازی کاملا تاکیتکی و با برنامه‌ای انجام دادیم و انتظارم همین بود. فضای هجومی تیم پرسپولیس را بستیم و در نیمه دوم عالی کار کردیم.

وی ادامه داد: عمق دفاع حریف را نشانه رفتیم و با سه مدافع بازی کردیم. به مردم فوتبال فهم خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم این برد شروع خوبی برای ما در فصل جدید باشد.

ویسی در پاسخ به سوال فارس در مورد نثاری، حسن بیک سعید و روح اله سیف‌الهی که مثلث خطرناکی تشکیل دادند، گفت: هر بازی خوب هستیم. بازی با سپاهان هم آنها خوب بودند و از این سه بازیکن حرف‌های زیادی خواهید شنید. آنها لیگ را تحت تاثیر خودشان قرار می‌دهند.

وی در مورد اینکه برانکو گفته به خاطر گرما باختیم، گفت: بعید است این حرف را زده باشد. همه جای دنیا باید حریف اشتباه کند تا گل به ثمر برسد. او باید به تیم ما تبریک می‌گفت و به تیم من احترام می‌گذاشت. ما یک موقعیت گل هم به پرسپولیس ندادیم و نگذاشتیم رامین رضائیان هیچ کاری بکند. دو مهاجم ما دو  مدافع حریف را تحت تاثیر قرار دادند. کاری به حرف‌های دیگران نداریم و این بازی تمام شد و رفت.

سرمربی استقلال خوزستان ، در مورد اینکه چه نتایجی خواهید گرفت، گفت: نسبت به سال‌های گذشته نتایج بهتری می‌گیریم اما اینکه الان بگویم در چه رتبه‌ای قرار می‌گیریم خیلی مغرورانه و بی حساب و کتاب است.

وی در مورد نتایجش با استقلال خوزستان در سه فصل گذشته، گفت: بازیکنان بومی و با تجربه تیم را در سال اول در لیگ نگه داشتیم و سال دوم اشتباهاتی در چیدمان داشتیم و در پلی آف ماندیم و شرمنده مردم شدیم. فلسفه من حضور بازیکنان جوان و بومی در تیم بود که این کار را انجام دادیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد 10 نفره شدن پرسپولیس، گفت: تیم های 10 نفره با انگیزه تر هستند و اینکه ما 2 بر صفر جلو بودیم وعقب نشستیم طبیعی است. تیم ما جوان است، هنگام آب خوردن به آنها تذکر دادم و اگر بازی ادامه داشت شاید نتیجه دیگری رقم می خورد.

ویسی در مورد بازی با فولاد خوزستان در هفته آینده گفت: به آن بازی فکر نکردم و باید ریکاوری کنیم. امیدوارم در بازی با فولاد خوزستان بازی خوب از کار دربیاید و مردم خوب خوزستان فوتبال ناب ببیند.

ویسی در پایان نشست گفت: ما در تبریز باید در سرما بازی کنیم و نباید بهانه سرما را بیاوریم. پرسپولیس تیم بزرگی است. آنها برای گرما برنامه داشتند ولی ما پیروز شدیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها