کد خبر: ۳۳۰۵۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: در بازی قبل برابر ملوان بسیار بد بودیم و نمی‌خواهم زیاد به آن بازی بپردازم و گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است که امیدوارم بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم
به گزارش پایگاه 598، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری شهرآورد فوتبال اصفهان اظهار داشت: جا دارد روز خبرنگار را تبریک بگویم. به نظر من این روز، روز مهمی است به خاطر اینکه خبرنگار رسالت سنگینی دارد و در جامعه ورزش مشکلاتی وجود دارد که خبرنگار این مشکلات را انعکاس می‌دهد تا به گوش مسئولین برسد و آنها بتوانند این مشکلات را برطرف کنند.

وی ادامه داد: یادی می‌کنم از خبرنگارانی که مدتی پیش دار فانی را وداع گفتند؛ حسین جوادی، مهدی نفر و میلاد اسلامی که خبرنگاران بسیار خوبی بودند و من با آنها در ارتباط بودم. از خداوند برای این عزیزان طلب آمرزش می‌کنم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شرایط دیدار فردا گفت: بازی فردا هم برای ما و هم برای سپاهان بسیار مهم است. دربی همیشه حساس بوده و فردا هم بازی بسیار حساسی داریم و امیدوارم با تمرکز خوب و بازی روان، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و این مهم است که ارائه‌گر بازی زیبایی باشیم.

گل‌محمدی ادامه داد: بازیکنان ما و تیم سپاهان هر دو در سطح کیفی بالا و حرفه‌ای قرار دارند که این امر به انجام یک بازی زیبا کمک می‌کند؛ امیدوارم تماشاگران از دیدن بازی فردا پشیمان نشوند.

وی بیان داشت: در بازی قبل ما بسیار بد بودیم و نمی‌خواهم زیاد به آن بازی بپردازم و گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است که امیدوارم بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم. خوشحالم که در این بازی، دو نماینده فوتبال اصفهان به مصاف هم می‌روند.

گل‌محمدی در مورد تداخل زمان برگزاری فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و دربی فوتبال اصفهان و در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند اگر قرار بود تیم‌های پایتخت بازی داشته باشند، برنامه‌ریزی به صورت دیگری بود گفت: فکر می‌کنم محدودیت‌هایی برای برگزارکنندگان هست که مجبور بودند در چنین ساعاتی مسابقات را برگزار کنند و من اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم. ما برنامه‌های خودمان را طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ تنظیم کرده و انجام داده‌ایم و هر مسابقه‌ای تماشاگر خاص خودش را دارد و فکر نمی‌کنم این موضوع تغییری در تعداد تماشاگران ایجاد کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکست برابر ملوان به خاطر تغییرات ترکیب ذوب‌آهن و اضافه شدن بازیکنان جدید بود گفت: ما همان تیم پارسال هستیم و فقط یکی دو تغییر داشته‌ایم. در فصل قبل همدلی در تیم ما باعث نتیجه گرفتنمان شد و این یکدلی هنوز در ذوب‌‌آهن وجود دارد. باید بگویم از لحاظ رفاقت ما بهترین تیم ایران هستیم.

گل‌محمدی در مورد مصدومیت قاسم حدادی‌فر اظهار داشت: حدادی‌فر خیلی بد موقع مصدوم شد. کلید و قلب موتور تیم ما قاسم بود و همه ما دوست داریم او سالم و سرحال در جمع ما باشد. حدادی‌فر فرصت دارد هر موقع از بند مصدومیت رها شد به جمع ما اضافه شود.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها