کد خبر: ۳۳۰۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۱۰ دی ۱۳۹۰
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هم اکنون رزمایش ولایت90 با اجرای مرحله نشانه گیری هدف های هوایی با هواپیمای بدون سرنشین ادامه دارد و این مرحله در شب مجددا اجرا می شود.
واحد مرکزی خبر، ‌امیردریادار سیاری در ارتباط زنده با خبر نیمروزی شبکه یک سیما افزود: امروز مرحله نمایش قدرت این رزمایش ، با تیراندازی ناوشکن ها ،‌ موشک اندازها و ناوهای پشتیبانی انجام شد و ویژگی خاص این مرحله این است که ثابت می کند ناوشکن ها ، موشک اندازها و یگان های پشتیبانی ما آمادگی دارند هر هدف سطحی و زیرسطحی را در عرصه دریاها اگر به عنوان دشمن شناسایی شود با اقتدار سرنگون کنند.

وی با بیان اینکه امروز ناوشکن ها و موشک اندازها با انواع سوخت ها و سلاح های پدافند سطح بالای خود، تیراندازی های مختلف انجام دادند، گفت: ما برای مقابله با هر هدفی در دریا ، تجهیزات و سلاح های مختلف از جمله موشک های سطح به سطح و سطح به هوا و انواع اژدرها را در اختیار داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: این تجهیزات روی یگان های رزمی سطحی و زیرسطحی نصب شده است و از این سلاح ها و تجهیزات در مقابل هر دشمنی با توجه به قابلیت سلاحی که داریم استفاده می شود.

سیاری گفت: در رزمایش ولایت90، امروز فقط توپخانه و سلاح های سطح به هوا و توپخانه استفاده می شود، صبح تیراندازی علیه هدف سطحی با موفقیت انجام شد و در مجموع با اجرای این رزمایش انتظار داریم بتوانیم آماده به کار بودن سلاح و تجهیزات و مهارت کارکنان خود را در استفاده از این تجهیزات و مقابله با دشمنان آزمایش کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها