کد خبر: ۳۳۰۱۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۱۰ دی ۱۳۹۰
در‌پی حضور چشمگیر علی‌لاریجانی درقم؛
به نظر می رسد علی لاریجانی که به دلیل مواضع دو سال گذشته خود از سوی بخش هایی از حوزه علمیه مورد انتقاد قرار دارد، برای انتخاب شدن از استان قم، راهی دشوار در پیش داشته باشد و به همین دلیل باید از حرکاتی که ممکن است شائبه سوء استفاده تبلیغاتی از مراجع و حوزه را داشته باشد، بپرهیزد تا از این جهت نیز مورد انتقاد قرار نگیرد
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری رسا، این روزها که ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس نهم نیز انجام شده است، اخبار انتخاباتی بیش از هر زمان دیگری، نقل محافل است و بیش از هر زمان دیگری، فعالیت های فعالان سیاسی زیر ذره بین بوده و مورد قضاوت قرار می گیرد.

از جمله خبرسازان هفته های اخیر در حوزه علمیه علی لاریجانی نماینده کنونی مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس قوه مقننه است که حضوری چشمگیر در قم پیدا کرده است. وی در هفته گذشته به دیدار خصوصی حضرت آیت الله نوری همدانی رفت. وی در هفته پیش از آن نیز در همایش تجلیل از حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تجلیل از این مرجع تقلید، خواستار دست بوسی وی شده بود. حجت السلام بنایی دیگر نماینده استان قم در مجلس نیز با تاکید بر شرکت مجدد علی لاریجانی از قم در انتخابات مجلس نهم تقاضاهای گسترده اقشار مردم و علما را دلیل این حضور دانسته است. همچنین یکی از نزدیکان رییس مجلس نیز مدعی دعوت چهار مرجع تقلید از وی برای کاندیداتوری از شهر قم در انتخابات مجلس خبر داد.



با همه این تفاصیل به نظر می رسد علی لاریجانی که به دلیل مواضع دو سال گذشته خود از سوی بخش هایی از حوزه علمیه مورد انتقاد قرار دارد، برای انتخاب شدن از استان قم، راهی دشوار در پیش داشته باشد و به همین دلیل باید از حرکاتی که ممکن است شائبه سوء استفاده تبلیغاتی از مراجع و حوزه را داشته باشد، بپرهیزد تا از این جهت نیز مورد انتقاد قرار نگیرد.

از سوی دیگر مسولان دفاتر مراجع محترم تقلید و علما نیز باید با دقت و وسواس نسبت به حضور کاندیداهای انتخاباتی در دفاتر حساسیت به خرج داده و اجازه استفاده تبلیغاتی از علما و مراجع داده نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۲
۰
جريان انحرافي واقعي همين ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۲
۰
جريان انحرافي ....
پاسخ
مهدی برزگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۰
۲
از خبرگزاری رسا بعید بود اینطور حرکتی علیه رئیس مجلس بکنه، به شما(598) که هرجی نیست !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۲
۰
بعد شکر آب آقای مصباح با دکتر احمدی نژاد من در موسسه امام خمینی خود شاهد بودم ایشان با لبخندی خاص بر روی لب به دیدار علامه مصباح امد و بعد خبرگزاری هوادارش هم دروغی به آقای مصباح بست که تکذیب شد.
پاسخ
مسلم شریف زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۱
۰
ایشان سیاستمدار کارکشته ای است، به همین جهت توانمندی برقراری ارتباطاتی در این سطوح را دارد. اما نکته مغفول این است که مردم در انتخابات به مولفه های رهبری برای انتخاب نمایندگان اهتمام ویژه ای دارند. ازاینرو ایشان در این دوره از مردم انقلابی قم نمی توانند رای مناسبی را اخذ کنند.
آرزوی موفقیت برای تمام خدمتگذاران اسلام و انقلاب
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۲
۰
اينها كه مدعي دعوت چهار مرجع تقليد از لاريجاني براي حضور در انتخابات هستند، چرا اسامي اين مراجع را اعلام نمي‌كنند؟
...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۰
۱
مكر شما به خودتام بر مي گرددوالله خير الماكرين.
پاسخ
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
ملت معنی مکر و حیله را در ساکتین فتنه بصورت مجسم در خواص بی بصیرت دیدند.
الله خیر الماکرین است، نه آقای ...
جدیدترین اخبار پربازدید ها