کد خبر: ۳۳۰۱۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۸     ۱۰ دی ۱۳۹۰
از سوی جانشین مدیر حوزه های علمیه؛
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598 به نقل از رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی، جانشین مدیر حوزه های علمیه کشور در نخستین همایش مشترک مدیران و معاونان ستادی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با مدیران حوزه‌های علمیه استان‌ها که صبح امروز دهم دی ماه در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مجلس، بسیار مهم است حوزه های علمیه در مقابل چنین مساله ای هیچ وقت بی مسئولیت و بی توجه نیستند و مسوولیت خودشان را ایفا می کنند.

وی افزود: حوزه علمیه از سیاست دور نیست، اما از جریان های سیاسی دور است، زیرا اینان آمد و شد دارند؛ ولی حوزه همیشه پابرجاست.

جانشین مدیر حوزه های علمیه گفت: برخی جریان ها با مدارس ما در ارتباط هستند و یا موسس مدرسه ای می باشند، ما پایگاه و جایگاه روحانیت را فراتر از این می دانیم و حوزه علمیه را مقدس تر از این می دانیم تا حوزه ما به شکل خاص، ستاد انتخاباتی کاندیداها شود.

وی خطاب به مدیران حوزه های علمیه استانی تصریح کرد: حوزه علمیه مروج جریان ها و جبهه خاصی نیست، نگران دلخوری ها نباشید و این نگرانی آسیب نخواهد داشت، زیرا گاهی تحت تاثیر قرار گرفتن جریانات سیاسی بر اثر بی دقتی من و شما به نهاد حوزه آسیبی وارد می شود که جبران آن بسیار مشکل خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: مسیر ما در مسائل سیاسی، مسیری بسیار روشن است، مسیر اطاعت از رهبری و هدایت های ایشان است و ما در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در انتخابات تلاش خواهیم کرد مردم حضور حداکثری داشته باشند و در این راه به تبلیغ خواهیم پرداخت، شاخص ها و ملاک هایی که مد نظر رهبری است را تبیین خواهیم کرد و مدیران و مسوولان حوزه های علمیه بیش از این در عرصه انتخابات وارد نخواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی اظهار کرد: نظر بزرگان و مراجع تقلید هم همین است. ما همواره در یک مسیر روشن و مشخص سیاسی نظام که توسط مقام معظم رهبری تنظیم می شود حرکت می کنیم و همواره تابع آن بوده و خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها