کد خبر: ۳۲۸۶۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بدنساز پرسپوليس از نوع رفتار مديران باشگاه به شدت ناراحت و عصبانی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بدنساز پرسپوليس از دست مسوولان باشگاه بسيار ناراحت است و مي‌گويد اين رفتار آنها نشانه بي‌احترامي است. تاي‌هومير كه وضعيت بدني بازيكنان پرسپوليس را خوب توصيف مي‌كند، عقيده دارد اين فصل سرخپوشان پايتخت اصلا به مشكل بدني برنمي‌خورند.


اوضاع پرسپوليس چطور است؟


اوضاع خيلي خوب است. برخلاف انتظار من بچه‌ها خيلي خوب جواب دادند و براي من جالب بود كه آنها به كار خيلي علاقه نشان مي‌دادند.


پس با اين اوصاف بدن پرسپوليسي‌ها بايد حسابي آماده شده باشد.


بله، بدن‌ها آماده است ولي بازهم كار دارد. من به عنوان يك مربي به آنها كمك كردم و حتي خيلي جاها پا به پاي آنها خودم تمرين مي‌كردم بقيه‌اش ديگر با خود آنهاست و من فكر مي‌كنم در فصل جديد پرسپوليس آماده‌اي را ببينيد.


فصل قبل پرسپوليس در مقاطعي با مشكل بدني مواجه بود، حال با توجه به اين صحبت شما هيچ مشكلي نخواهيد داشت؟


من قول مي‌دهم پرسپوليس امسال هيچ مشكل بدني نداشته باشد البته اين را بايد اضافه كنم كه ما ديرتر از زمان اصلي كار را شروع كرديم و علاوه بر اين بعضي از بازيكنان نيز دير به ما اضافه شدند و من بايد سعي كنم آنها را به تيم برسانم و همه را با هم آماده و هماهنگ كنم. ولي با تمام اين اوصاف با شروع ليگ پرسپوليس آماده خواهد بود.


آيا قراردادت را ثبت كردي؟


متاسفانه نه هنوز ثبت نكرده‌ام.


آيا مشكل مالي تو حل شده؟


آن‌هم متاسفانه هنوز حل نشده است. من از دست مديران پرسپوليس خيلي عصباني هستم.


به خاطر اين مسايل؟


دقيقا همين‌طور است. با وجود اينكه چند وقت از حضور من در پرسپوليس مي‌گذرد مسوولان باشگاه مشكلات قرارداد و بحث مالي من را حل نكرده‌اند، وقتي هم كه به باشگاه مي‌روم كسي نيست كه با او صحبت كنم و در واقع جواب من را بدهند. اين حركت يك نوع بي‌احترامي به شخصيت من است. توقع داشتم به من احترام بگذارند و حداقل كسي در باشگاه باشد كه با من صحبت كند. ولي متاسفانه همان‌طور كه گفتم كسي جوابگو نيست و اين بي‌احترامي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها