کد خبر: ۳۲۸۳۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت:کسانی که برای مراسم بهترین ها رای دادندمدیران؛مربیان،بازیکنان؛سرپرستان و جامعه رسانه بودند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، امیر عابدینی درباره اعتراضاتی که به روند انتخاب بهترین های لیگ برتر فصل چهاردهم شد اظهار داشت:به نظرم این مراسم نیمه پری هم داشت که باید به آن توجه شود.همین که دو سال پیاپی چنین مراسمی برگزار می شود اتفاق خوبی است.

 

وی ادامه داد:پروسه رای دهی در انتخاب بهترین ها مشخص بود.کسانی که برای مراسم بهترین ها رای دادندمدیران؛مربیان،بازیکنان؛سرپرستان و جامعه رسانه بودند.اینطور نیست که سازمان لیگ لیست را جلوی خودش بگذارد و به پسر خاله و پسرعموهایش رای بدهد.

 

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره اینکه برخی باشگاهها اطلاق مهندسی را به این انتخابات داده اند گفت:این حرف ها دیگر خیلی خنده دار است.مگر دیشب ما رییس سازمان ملل را انتخاب کردیم؟به دوستان توصیه می کنم شلوغ نکنند و کارشان را ادامه بدهند.

 

عابدینی افزود:امروز دیدم مسول فرهنگی استقلال از کسانی که جایزه گرفته اند گلایه کرده است.سوال من این است در بحث باشگاه استقلال باید به چه کسی رای می دادیم؟دوستان گفته اند امید ابراهیمی شایسته جایزه بود.من هم بر این باورم که ابراهیمی خیلی بازیکن خوبی است و من هم خیلی دوستش دارم.اما فصل گذشته فصل آندو بود.وقتی تیموریان هست قصه خط میانی بسته می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها