کد خبر: ۳۲۸۱۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی نوشت که علیرغم توافق هسته‌ای میان ایران و قدرتهای خارجی، شرکتهای بزرگ بیمه نگاه محتاطانه ای به بازار ایران دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی نوشت که علیرغم توافق هسته ای میان ایران و قدرتهای خارجی، شرکتهای بزرگ بیمه نگاه محتاطانه ای به بازار ایران دارند.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، متعاقب توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس،‌ فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان)،  کارشناسان غربی و خاورمیانه‌ای بیمه، ایران را بعنوان یک بازار جذاب ۸ میلیارد دلاری می‌بینند.

با اینحال، از آنجایی که زمان لغو تحریم‌های ایران نامعلوم است، شرکت‌های بیمه‌ خارجی نگاه محتاطانه‌ای در رویارویی با ایران دارند.

بر اساس این گزارش، هشت از ۱۱ کارشناس بیمه و بیمه اتکایی در پاسخ به سوالات خبرگزاری رویترز در هفته جاری اعلام کردند که ایران یک بازار جذاب یا بسیار جذاب به ویژه در بخش‌های دریایی و انرژی است.

طبق این گزارش، در حالیکه چندین نفر از این کارشناسان اعلام کردند که احتمالاً تا پایان سال ۲۰۱۶ به بازار ایران می‌پیوندند، برخی دیگر تصریح کردند با توجه به نگرانی‌های موجود درباره چگونگی و زمان لغو تحریم‌های ایران، سخت‌ است که مطلبی درباره ورود به بازار ایران بگویند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها