کد خبر: ۳۲۷۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۸ دی ۱۳۹۰
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به اينكه اولين پرخاش به نماينده دولت از سوي نماينده مجلس بود، گفت:‌ متاسفانه لاريجاني به اين امر دامن مي‌زند كه اگر نماينده هر كاري بكند مجاز است، ولي اگر در مقابل، كسي از خود دفاع كند، خطا كرده است.
محمود احمدي بيغش در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو، با بيان اينكه اولين پرخاش به نماينده دولت از سوي نماينده مجلس صورت گرفت، گفت: اينكه لاريجاني مطرح مي‌كند نماينده دولت به مجلس توهين كرده را نديديم.

وي ادامه داد: ما دعواي بين نماينده مجلس و نماينده دولت را مي‌ديديم، اما اينكه آقاي لاريجاني چطور متوجه توهين نماينده دولت به مجلس شد، جاي سوال دارد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: همان‌طور كه حدود شش ماه پيش هجمه‌اي به احمدي‌نژاد از سوي برخي رسانه ها و افراد وارد شد مبني بر اينكه مردم از رئيس جمهور روي برگردانده اند، اما اين اتفاق رخ نداده بود؛ به طوري كه ما در سفرهاي استاني شاهد استقبال مردم هستيم كه اين مسائل عده‌اي را عصباني كرده و باز به دنبال هجمه به دولت هستند.
 
احمدي با اشاره به گزارش كميسيون اصل 90 در خصوص فتنه سال 88 گفت:‌ اين گزارش باعث عصبانيت آقايان اصلاحاتي شده و انها به دنبال آن هستند كه به صورت هر كسي چنگ بزنند؛ چرا كه بر اساس اين گزارش جنايات خاتمي، موسوي، كروبي و فرزندان هاشمي در فتنه 88 مشخص شد و همين امر اصلاح‌طلبان را عصباني كرد؛ در گزارش كميسيون اصل 90 تصريح شده كه آنها جنايت كرده و اين امر با حمايت مستقيم آمريكا و اسرائيل طراحي و اجرا شده است.

عضو فراكسيون اصولگرايان با اشاره به اينكه به طور قطع آقايان اصلاحاتي در محافل خصوصي خود طراحي‌ها و برنامه‌ريزي‌هايي براي فتنه جديد در آستانه انتخابات مجلس نهم خواهند داشت، افزود: گه‌گاه اين امر در مجلس مشاهده مي‌شود كه برخي نمايندگان كه متمايل به اصلاح‌طلبان هستند يا افرادي كه خود اصلاح‌طلبند، به رئيس مجلس نزديك مي‌شوند و خود را هوادار وي نشان مي‌دهند، لذا مي‌بينيم كه اين افراد آزاد هستند كه به مجلس و هر فرد ديگري اهانت كنند، اما اگر كسي كوچك‌ترين حرفي را مطرح كند، جنايت محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به اقدام چند وقت قبل مطهري و ناسزا گفتنش به كوچك‌زاده گفت: همه ما ديديم در درگيري به وجود آمده بين نماينده مجلس و نماينده دولت، اين نماينده مجلس بود كه درگيري را شروع كرد و نماينده دولت تنها از خود دفاع نمود، اما عده‌اي اعتقادشان بر اين است كه نماينده هر كاري كه بكند، مجاز است، اما اگر در مقابل فردي از دولت از خود دفاع كند، خطا كرده است كه متاسفانه لاريجاني نيز به اين موضوع دامن مي‌زند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
sharmandeh
UNITED STATES
۰۴:۵۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۰
۰
۰
((وي ادامه داد: ما دعواي بين نماينده مجلس و نماينده دولت را مي‌ديديم، اما
اينكه آقاي لاريجاني چطور متوجه توهين نماينده دولت به مجلس شد،
جاي سوال دارد. ))
اینکه آقای لا ریجانی عینک مخصوصی بر چشم دارند که فقط خودشون و نوک دماغشون
را می بینند بر کسی پوشیده نیست نه در فتنه ۸۸ و نه در بیداری اسلامی منطقه
اما سوالی که بی جوابه اینه که چرا ایشون رییس مجلس
شورای اسلامی هستند و دوم این که با چه جراتی میخواند دوباره کاندید هم بشند
در مورد گزارش مجلس بیخود هیاهو نکنید بعد از دو سال هنوز خیلی کمتر از آنی است که عامه
مردم میدونستند و میدونند تازه اسمی از هاشمی رفسنجانی هم نبرده که سر فتنه بودن ایشا ن هم
بر هیچ انسان منصفی پنهان نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها