کد خبر: ۳۲۷۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۸ دی ۱۳۹۰
دبیر مجمع اسلام ناب:
دبیر مجمع اسلام ناب گفت: 9دی تفسیر عملی وصیت امام خمینی (ره) بود که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد.
محمد بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سالروز حماسه 9 دی ابراز داشت: 9 دی ظاهر ساده‌ای داشت ولی همین اتفاق به ظاهر ساده، نقشه‌ها و طراحی‌های بسیاری را به هم ریخت.
وی افزود: در جریان انتخابات سال 88 شبکه‌های جاسوسی بسیاری سازماندهی و فعال شده بودند و نقشه‌های زیادی توسط اپوزیسیون برنامه‌ریزی شده بود تا آنچه دشمن می‌خواست در کشور پیاده شود.

* فتنه به گره‌های ورشکسته جان بخشیده بود
دبیر مجمع اسلام ناب اظهار کرد: در فتنه 88 صدها و هزاران پایگاه اینترنتی فعال شده و علیه نظام فعالیت می‌کردند، فتنه حتی به گروه‌های ورشکسته و زمین خورده هم جان تازه‌ای بخشیده بود، بهایی و سلطنت طلب و حتی گروه‌های تروریستی و... به صحنه آمده بودند و همه اینها به ناگاه با حضور گسترده و فوق‌العاده مردم رنگ باخت و نیست شد.
وی با بیان اینکه اتحاد مردم دستاورد دیگر این روز بود، افزود: افشای چهره نفاق و متظاهر برخی افراد به پایبندی به خط امام و انقلاب نیز دستاورد مهم نهم دی بود.
بهرامی خاطرنشان کرد: اتحاد مردم در جریان حماسه 9 دی از آنجا که حول محور حمایت از نظام و ولایت بود، اهمیتی مضاعف داشت.

* مردم در 9 دی فریاد‌هایی را که هشت ماه فروخورده بودند، بر سر فتنه‌گران زدند
وی ادامه داد: مردم در 9 دی ثابت کردند که دروغ و ریاکاری را باور نمی‌کنند و از آن متنفرند.
دبیر مجمع اسلام ناب با اشاره به اینکه فتنه‌گران ادعا می‌کردند نظام و قانون را قبول دارند، ولی عملا مقابل آن ایستادند، گفت: اینکه عده‌ای شعار الله اکبر بدهند و با آن علیه قانون، اسلام و ولایت بایستند، ریا کاری بزرگی است که مردم خوب آن را می‌فهمند.
وی ابراز داشت: برخی سیاسیون به دلیل خودشیفتگی تصور می‌کردند سرور مردم هستند و مردم در هر برهه‌ای از آنها حمایت خواهند کرد اما مردم در انتخابات سال 88 و پس از آن در 9 دی نشان دادند که به قیافه‌های حق به جانب برخی خواص اهمیتی نمی‌دهند.
بهرامی عنوان کرد: نخوت و غرور سیاسیون مردود در فتنه 88 تا حدی بود که اگر هزار بار انتخابات برگزار می‌شد و آنها پیروز نمی‌شدند، نتیجه را نمی‌پذیرفتند.
وی افزود: مردم نشان دادند همدستی فتنه‌گران با دشمنان بیرونی را می‌بینند و می‌فهمند، هرچند که دشمن هیچ‌گاه با چراغ روشن و تابلوی آشکار نیاید و هر روز چهره‌ای متفاوت به خود بگیرد.

* سهم خواهی برخی خواص عامل شکل‌گیری فتنه بود
دبیر مجمع اسلام ناب تصریح کرد: فتنه 88 با شعارهای مذهبی برخی انقلابیون سابق به صحنه آمد و حضور 9 دی افشاگر این نفاق و دورویی بود، که تشخیص این موضوع توسط مردم بسیار مهم و فوق‌العاده بود.
وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود به انحرافات برخی خواص در صدر اسلام اشاره می‌کنند و منشاء انحراف را امتیازخواهی و دنیاطلبی خواص ذکر می‌کنند و همه مشاهده کردند که اتفاقی که در سال 88 هم افتاد همین امتیازخواهی بود.
بهرامی متذکر شد: مردم در چند مرحله برخی از خواص که سهم خواه انقلاب بودند را سرجای خود نشاندند، یک مرحله خود انتخابات بود و یک مرحله 9 دی بود که مرگ آنها را رقم زد.
وی افزود: مردم با حضور همراه با تشخیص واقعیت و حقیقت خود نگذاشتند که این امتیازطلبی و غرور دستاوردی برای اهل نفاق داشته باشد.

* مردم در 9 دی از جمهوریت اسلام دفاع کردند
دبیر مجمع اسلام ناب یادآور شد: امام خمینی (ره) در جریان تدوین قانون اساسی می‌گفت جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، ولی سران فتنه و اطرافیانشان نه به جمهوریت نظام پایبند بودند نه به اسلامیت آن، بنابراین مردم در 9 دی از «جمهوری اسلامی» که همه هویت انقلاب اسلامی بود و توسط دشمن بیرون و داخل مورد هجمه قرار گرفته بود، دفاع کردند.
وی گفت: مخاطب مردم در راهپیمایی روز 9 دی فقط فتنه گران نبودند، بلکه در درجه پائین‌تر، برخی از مسئولین و نخبگانی که درون نظام بودند و دیرتر از مردم متوجه موضوع شدند نیز مخاطب مردم بودند.
بهرامی ادامه داد: غبار شبهه و فتنه که بسیار سنگین و تیره بود به یکباره و به نحوی اعجاب‌انگیز در 9 دی فرو نشست و این نشان از توانایی و ظرفیت حضور مردمی است.
وی افزود: حتی صدا و سیمای ما گویی پس از 9 دی جان گرفت و نیز برخی از همین مسئولین و نخبگان تماشاگر نیز بعد از 9 دی که دیدند کفه ترازو برگشت، بیدار شدند.
دبیر مجمع اسلام ناب اظهار داشت: البته کفه از اول به همین طرف بود ولی غبار فتنه و شبهات نمی‌گذاشت این امر دیده شود.

* نیروهای جوان انقلاب در جریان 9 دی تجربیات با ارزشی کسب کردند
وی با بیان اینکه یک دستاورد مهم 9 دی تجربیات این اتفاق برای نیروهای مذهبی و انقلابی جوان بود، گفت: جبهه‌های فرهنگی انقلاب و افسران جنگ نرم تجربیات بسیاری در این جریان کسب کردند.
بهرامی خاطرنشان کرد: در جریان این اتفاقات برخی جوان‌ها را مشاهده می‌کردیم که با یک وبلاگ تاثیرگذاری‌های کلان می‌کردند یا اینکه برخی با کارهای گرافیکی و یا کاریکاتور کار صد سخنرانی و افشاگری را انجام می‌دادند و اینها در آن ایام بسیار ارزشمند بود البته 9 دی تیر خلاص و ثمره همه این فعالیت‌ها بود و شاید اگر تلاش برخی دلسوزان نبود، حماسه 9 دی با آن عظمت رقم نمی‌خورد.
وی ابراز داشت: 9 دی تفسیر عملی وصیت امام راحل بود که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها