کد خبر: ۳۲۷۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۸ دی ۱۳۹۰
قائم مقام وزیر کشور حماسه 9 دی را ترکیدن بغض خفته ملتی دانست که پس از سال‌ها زیرپا گذاشتن ارزش‌ها در دوران اصلاحات و نیز توهین به مقدسات در روز عاشورا و روز قدس به اوج خود رسیده بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا افشار پیش از ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم این شهر به مناسبت حماسه هشتم دی مردم گیلان در سال 88، هشتم دی را افتخاری برای مردم گیلان دانست و اظهار داشت: مردم گیلان در این روز یک گام جلوتر از مردم ایران بودند و توانستند مواضع خود را علیه فتنه‌گران نشان دهند.
وی حماسه 9 دی را ترکیدن بغض خفته ملتی دانست که پس از سال‌ها زیرپا گذاشتن ارزش‌ها در دوران اصلاحات و نیز توهین به مقدسات در روز عاشورا و روز قدس به اوج خود رسیده بود.
قائم مقام وزیر کشور، همراهی دشمنان داخلی و فتنه‌گران برای براندازی نظام و اهانت به امام حسین (ع) در روز عاشورا را نشانه بغض ملت نامید و تصریح کرد: این عوامل همه یک‌جا جمع شده بود و در یک حرکت جمعی و ملی بروز پیدا کرد.
وی، 9 دی را رفراندوم ملی خواند و اذعان داشت: این انقلاب سوم توسط جوانان و ملت غیور اجازه نداد که توطئه‌ استکبار با همیاری ایادی داخلی به نتیجه برسد.
افشار، 9 دی را پایان جنگ احزاب دانست و ابراز داشت: 9 دی توان دشمنان، منافقان کوردل، ضد انقلاب‌ها و گروه‌های معاند و فراریان از کشور که همه علیه ایران اسلامی وارد صحنه شده بودند را برید.
وی با بیان اینکه ملت ایران در 9 دی دست رد به سینه ناپاکان زدند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با بصیرت خود غبار فتنه دشمن را زدودند و راه درست را تشخیص دادند.
این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران در حماسه 9 دی نشان داد که عاشورایی است، افزود: ملت ایران نشان داد که بی‌وفا نیست و دست از یاری ولایت برنمی‌دارد.
وی، دفاع از انقلاب را ادامه‌دار خواند و بیان داشت: دشمن به توطئه خود ادامه می‌دهد و بنابراین باید در صحنه باقی بمانیم و درک انقلاب همچنان وجود دارد.
افشار با اشاره به فضای مجازی دشمنان در جنگ نرم، اذعان داشت: امروز ماهواره‌های دشمن در فضای مجازی علیه ایران اسلامی جریان دارد و جنگیدن در صحنه جنگ نرم سخت‌تر از جنگ سخت است.
وی با تصریح بر اینکه در 9 دی فتنه‌گران از تمام توان خود برای غبارآلوده کردن صحنه استفاده کرده بودند، یادآور شد: فتنه‌گران از گذشته‌های دور قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری، سیاه‌نمایی و دروغ‌پردازی می‌کردند.
قائم مقام وزیر کشور، سیاه‌نمایی برای مٱیوس کردن مردم، شایعه‌پردازی و دروغ‌پردازی را از شگردهای فتنه‌گران عنوان کرد.
وی، یک از راه‌های تشخیص حق از باطل را تبعیت از ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: نور هدایت ولایت ما را در این مسیر به پیش می‌برد و ملت ولایت‌مدار ایران با حرکت بسیار اندیشمندانه و ولایی خود توانسته‌اند با تبعیت از ولایت دشمن را ناکام کنند.
افشار، ولایت را چراغ راه و قطب‌نما در شب تاریک نامید و خاطرنشان کرد: ولایت نخ تسبیح جامعه است و اوست که تثبیتش موجب می‌شود خداوند ما را در صحنه نبرد با دشمن پیروز گرداند.
وی، حماسه 9 دی را نقطه پایانی به فتنه‌گری و نیز امداد غیبی خواند و تصریح کرد: این حرکت خودجوش که از دل مردم برخاست، همان امداد غیبی است و باید این بیداری را در صحنه‌های کوچک و بزرگ با تبعیت از ولایت فقیه حفظ کنیم.
قائم مقام وزیر کشور با اشاره به انتخابات مجلس نهم ابراز داشت: باید در انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که دلسوز مردم، ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل بوده و در مسیر و خط ولایت باشند و گذشته آنها مردودی نباشد و افرادی که بتوانند در حساس‌ترین جایگاه کشور انجام وظیفه کنند.
وی، داشتن بصیرت در انتخابات را مورد تاکید مردم قرار داد.
در پایان این مراسم قطعنامه تجمع کنندگان در حمایت از ولایت فقیه و محکومیت فتنه‌گری قرائت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها