کد خبر: ۳۲۶۷۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۵ تير ۱۳۹۴
دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت: برانکو با پرسپولیس قرارداد داشت و نیاز به حضورش در هیات فوتبال نبود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا عابدینی درباره آخرین اخبار مربوط به ثبت قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: ظاهرا در روزهای پایانی نقل و انتقالات هستیم اما برای باشگاه های استقلال، نفت، پیکان و راه آهن فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی شروع نشده است. تا به حال از این تیم ها هیچ فردی به هیات فوتبال مراجعه نکرده و تماسی هم نگرفته است.البته از باشگاه سایپا و پرسپولیس بازیکنان زیادی به هیات فوتبال تهران مراجعه کردند.

وی ادامه داد: روزهای سی ام و سی و یکم آخرین مهلت تعیین شده برای نقل و انتقالات است که سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده خواهد بود. تمدید شدن یا نشدن این زمان بر عهده سازمان لیگ است اما با توجه به اینکه زمان شروع فصل جدید لیگ برتر اعلام شده و باید برای اعضای تیم و بازیکنان کارت صادر شود در صورت تمدید مهلت نقل و انتقالات کار برای سازمان لیگ سخت خواهد شد.

دبیر هیات فوتبال تهران در خصوص عدم حضور برانکو در هیات فوتبال استان تهران خاطرنشان کرد: برانکو با پرسپولیس قرارداد داشت و نیاز به حضورش در هیات فوتبال نبود.

 عابدینی درباره اینکه آیا از سوی باشگاه پرسپولیس تماسی درباره حضور ضرغام اسماعیل در هیات فوتبال تهران مطرح بوده است یا نه گفت:اسماعیل در تهران نیست.ظاهرا قرار است او به اردوی ترکیه در پرسپولیس ملحق شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها