کد خبر: ۳۲۶۵۶
زمان انتشار: ۱۷:۱۸     ۰۷ دی ۱۳۹۰
تصاویر شور وصف نشدنی روحانیت انقلابی
تجمع کنندگان همچنین حمایت خود از نظام و آرمان های امام و مقام معظم رهبری را با سر دادن شعارهایی ابزار کردند. شرکت کنندگان در این تجمع ضمن انزجار از فتنه گران و ساکتین فتنه با سردادن شعارهایی از جمله "ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است"، "خواص بی بصیرت مایه ننگ ملت"، انزجار خود را از دسته اعلام داشتند.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598، اجتماع عظیم و پرشور علماء، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در آستانه ایام الله 9 دی، صبح امروز در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

در این تجمع که صبح چهارشنبه 7 دی ماه برگزار شد، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم با سر دادن شعارهایی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان، از بصیرت ملت را تقدیر و معترض به عملکرد خواص بی بصیرت شدند.

این تجمع عظیم و انقلابی به دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه علمیه قم و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد. روحانیون و طلاب جوان با در دست داشتن تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری، حماسه 9دی و تجلی اراده اللهی را گرامی داشتند.

آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع)، حجت الاسلام موسی پور استاندار قم و تعدادی از اعضای جامعه مدرسین، اساتید و فضلای حوزه علمیه، مسؤولان استانی، معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حجت الاسلام سقای بی ریا مسؤول دفتر جامعه مدرسین، حجت الاسلام تکیه ای و طلاب و روحانیون حضور داشتند.

تجمع کنندگان همچنین حمایت خود از نظام و آرمان های امام و مقام معظم رهبری را با سر دادن شعارهایی ابزار کردند.


شرکت کنندگان در این تجمع ضمن انزجار از فتنه گران و ساکتین فتنه با سردادن شعارهایی از جمله "ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است"، "خواص بی بصیرت مایه ننگ ملت"، انزجار خود را از دسته اعلام داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم به عنوان سخنران این مراسم ضمن تحسین بصیرت مردم و وفاداری آنان به نظام، امام و رهبری، تصریح کرد: فتنه گران هم دین و هم دنیا و هم نظام و رهبری را نشانه گرفته بوند اما مردم از قرآن درس آموختند و با فتنه گران مقابله کردند.

وی افزود: مردم در آن ایام خود را در عاشورای دیگری یافتند و دیدند فرزند حضرت زهرا(س) ندای هل من ناصر سر داده است و آنها به این ندا لبیک گفتند. مردم ولایی و انقلابی با تمام توان این شعار را سردادند«ما همه عمار توایم خامنه ای؛ گوش به فرمان توایم خامنه ای»

تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) همچنین عملکرد ساکتین فتنه را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد: مردم از عملکرد اینها به شدت گله مند هستند و تا فرصت باقی است باید به جمع مردم پیوسته و یاور رهبر و نظام باشند.

لازم بذکر است این تجمع عظیم دقایقی قبل از اذان ظهر با ذکر مصیبت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به پایان رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها