کد خبر: ۳۲۶۵۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۲۳ تير ۱۳۹۴
طبیب‌زاده:
خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آنچه درباره مذاکرات هسته‌ای قابل اجرا و مصوبه نهایی خواهد بود، آن چیزی است که توسط مجلس سنای آمریکا و مجلس شورای اسلامی تأیید می‌شود و در شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیز تصویب می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: آنچه که در مذاکرات هسته ای تصویب می‌شود، توافق طرفینی است که موکول به قوانین مصوبه داخلی دو طرف می‌شود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه‌ای که مورد تأیید دولت آمریکا قرار گرفته، جمع بندی مذاکرات پس از تصویب در سنا به عنوان نظر نهایی مطرح است و در جمهوری اسلامی ایران نیز براساس آخرین مصوبه مجلس در سوم تیرماه، مصوبه دولت ایران درباره مذاکرات هسته‌ای باید به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز برسد.

نماینده مردم تهران افزود: آنچه درباره مذاکرات هسته‌ای قابل اجرا و مصوبه نهایی خواهد بود، آن چیزی است که توسط مجلس سنای آمریکا و مجلس شورای اسلامی تأیید می‌شود و در شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیز تصویب می‌شود.

طبیب‌زاده یادآور شد: نظر مجلس و دولت نیز منوط به نظر عالی‌ترین و بالاترین مرجع موجود در جمهوری اسلامی یعنی مقام معظم رهبری است و آنچه توسط مجلس و دولت تصویب می‌شود، باید حاوی خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری آن را تعیین کردند، باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها