کد خبر: ۳۲۶۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۷ دی ۱۳۹۰
خسرو فروهر: این حضرات اپوزیسیون که خودشان را ختم فهم و هوش و نبوغ می دانند، فقط و فقط متخصص گول خوردن هستند. تنها تجربه شان در طول این چند دهه، گول خوردن بوده است.
به گزارش 598 به نقل از جام نیوز، "خسرو فروهر" از مجریان شبکه سلطنت طلب «ایران آریایی» با انتقاد شدید از اپوزیسیون خارج نشینی که پُز روشنفکری می دهند، به طور خاص از "شیرین عبادی" و "علیرضا نوری زاده" نام برد و گفت: «مردم دیگر از دست بازی های این روشنفکران ایرانی مقیم خارج از کشور خسته شده اند. زمانی می گفتند شیرین عبادی بانوی بزرگ ایران است. اما باور کنید هیچ کدامشان نمی دانستند اصلا شیرین عبادی چه کسی هست؟! باور کنید وقتی اسم شیرین عبادی با حمایت آقای رفسنجانی(!) از کلاه شعبده بازی شرکت نفت نروژ بیرون آمد [منظور اهدای جایزه صلح نوبل است] همه این فسیل ها مجیزگوی عبادی شدند و شروع کردند به خالی بندی پشت خالی بندی؛ ولی بعد از یک سال تازه حساب کار دستشان آمد و گفتند چی شد؟ جریان چی بود؟ این کی بود؟ دوباره سرمان کلاه رفت...»
وی در ادامه افزود: «این حضرات اپوزیسیون که خودشان را ختم فهم و هوش و نبوغ می دانند، فقط و فقط متخصص گول خوردن هستند. تنها تجربه شان در طول این چند دهه، گول خوردن بوده است. یعنی احدی در این دنیا نبوده است که این متخصصان روشنفکر را گول نزده باشد. وقتی به کارنامه سیاسی "نوری زاده" نگاه کنیم می بینیم دائما می گوید من را گول زده اند. رهبران انقلاب 57 او را گول زده اند، بنی صدر هم او را گول زده است، در یک دوره ای رفسنجانی گولش زده است، خاتمی هم گولش زده است، موسوی هم که گولش زد، حتی خود شیرین عبادی گولش زد، این اواخر هم آقایی به اسم "سردار مدحی" گولش زد که جریاناتش همه جا پیچید. خلاصه شما برنامه های نوری زاده را که نگاه بکنید، او در صحنه های مختلف یک نمایشنامه غم انگیز و تراژیک در حال گول خوردن است. تئاتری را مجسم کنید که در پرده اول نمایشنامه، نوری زاده اغفال می شود و در پایان گریه می کند که من گول خوردم. همینطور گول می خورد تا آخر و هی پشت سر هم می گوید: وای گولم زدند! باز گولم زدند! آخ گولم زدند!...»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها