کد خبر: ۳۲۶۲۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۲ تير ۱۳۹۴
مهاجم شمالی سرخپوشان گفت: «حرف برانکو این بود که در اواخر فصل قبل، ما یک تیم یکدست شده بودیم و هماهنگی بسیار خوبی داشتیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هادی نوروزی برای فصل آینده، کاپیتان اول این تیم شده است. وی قبل از سفر به ترکیه، از دغدغه هایش به عنوان کاپیتان جدید سرخپوشان گفت، دغدغه هایی که با سایر بازیکنان پرسپولیس فرق دارد.

 

اظهارات نوروزی را در ادامه می خوانید:

 

* شرایط را چطور می بینی؟

- در فصل بدنسازی، آن قدر فشار روی بدن بازیکنان وجود دارد که نمی توانیم به چیز دیگری غیر از تمرینات فکر کنیم! واقعا شرایط سختی است. تصور کنید بعد از مدتی که تعطیلات را پشت سر گذاشته ایم، باید وزنه بزنیم و آماده شویم. البته این سختی چون در هر فصل برای مان تکرار می شود، دیگر به آن عادت کرده ایم ولی به هر حال سخت است. در این روزها، فقط به تمرینات فکر می کنیم.

 

* یعنی مساله دیگری نیست که در موردش حرف بزنیم؟

- صد در صد مسائلی وجود دارد از جمله اینکه پرسپولیس حتما نیاز به یک تحول جدی در امر امتیازگیری دارد. ما در فصل قبل به هر دلیلی که بود، اصلا خوب نتیجه نگرفتیم و اگر پیروزی در دو دربی رفت و برگشت نبود، می توانستیم بگویم هیچ کاری در لیگ انجام نداده ایم. تحلیل این مسائل برای همه ما سخت بود ولی فصل تمام شد و حالا باید به فکر ایجاد تحول در لیگ باشیم.

 

* به نظرت پرسپولیس بابت فصل گذشته دچار تحقیر نشد؟

- نه به عقیده من که این طور نیست. گاهی اوقات پیش می آید که تیم های بزرگ در دنیای فوتبال برای چند سالی دچار بحران می شوند و این طبیعت فوتبال است. منچستریونایتد در انگلیس یا اینتر و میلان در ایتالیا مشکل دارند ولی این مسائل باعث نمی شود کسی گذشته پر افتخار این باشگاه ها را از یاد ببرد. پرسپولیس همیشه پرسپولیس باقی می ماند و با چند باخت یا یکی، دو فصل ناکامی، هیچ کس نمی تواند پرسپولیس را ناکام خطاب کند.

 

* در مورد فصل آینده، برخی بازیکنان معتقد بودند پرسپولیس باید مثل یک مدعی بسته شود، نظر تو چیست؟

- چه کسی از این اتفاق ناراحت می شود؟ پرسپولیس باید همیشه مدعی باشد. ما هم خوشحال می شویم اگر بهترین بازیکنان لیگ به پرسپولیس بیایند اما اصلا نباید با این حرف ها، برای پرسپولیس خط و مرز درست کرد. بحثی پیش آمده بود که برخی بازیکنان منتظرند تا پرسپولیس چند بازیکن مهم را جذب کند و آن وقت به پرسپولیس بیایند ولی من این را نمی پسندم چون اهل این حرف ها نیستم که برای پرسپولیس، خط و مرز تعیین کنم.

 

* فکر می کنی شرایط تا به حال چطور بوده؟

- چند بازیکن خیلی خوب به جمع مان اضافه شده اند. رامین رضائیان در دفاع راست، کمال کامیابی نیا در پست هافبک میانی، فرشاد احمدزاده در پست هافبک چپ و بازیساز، محسن مسلمان در پست هافبک طراح و لوکا ماریچ در قلب خط دفاع. آنها بدون شک می توانند به ما کمک کنند. همچنین حرف برانکو این بود که در اواخر فصل قبل، ما یک تیم یکدست شده بودیم و هماهنگی بسیار خوبی داشتیم. به همین علت اسکلت اصلی تیم حفظ شد و فقط چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند. فکر می کنم این هم طرح خوبی برای ما باشد.

 

* این روزها بحث کاپیتانی هم داغ شده، چه کسی کاپیتان تیم می شود؟

- ما اصلا در مورد این مسائل در داخل تیم صحبت نمی کنیم. اول اینکه، چنین مساله ای حق سرمربی تیم است که کاپیتانش را انتخاب کند در ثانی همه ما دوست داشتیم محمد نوری می ماند و بازوبند کاپیتانی را می بست. با این حال هر چه اتفاق بیفتد برای من قابل اجراست. اگر بگویند من کاپیتان هستم، حتما اطاعت می کنم و اگر باقی بازیکنان بازوبند را ببندند، اصلا ناراحت نمی شوم.

 

* پرسپولیس با برانکو می تواند مدعی قهرمانی باشد؟

- اول اینکه برانکو یک مربی بسیار باتجربه است که توانایی های فنی زیادی دارد. او هر روز در تمرینات از بازیکنان می خواهد بالاترین کیفیت شان را به لیگ بیاورند و انتظاراتش از ما بسیار بالاست. همین موضوع باعث می شود ما با بهترین روحیه وارد میدان شویم و به دنبال کسب بهترین امتیاز برویم. تیمی که بازی هایش را با برد پشت سر بگذارد نیز مدعی می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها