کد خبر: ۳۲۵۹۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۱ تير ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اومانا بعد از مسابقات کاستاریکا باید به فاصله 48 ساعت به ایران بیاید.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ در خصوص اینکه آیا گفته در سفر داخلی و خارجی خبرنگار نباشد اظهار داشت: «سوءتفاهم بوده است. چنین چیزی واقعیت ندارد اگر امکانش فراهم باشد خبرنگاران هم بیایند. من فقط گفتم در ماه رمضان هواداران و خبرنگاران در تمرینات درفشی‌فر نباشند ولی بعد از آن چه کسی می‌تواند شما را ممنوع کند.»

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور دیوسالار و حامد لک تصریح کرد: «درباره اسامی صحبت نمی کنم. حسین عبدی سخنگوی باشگاه است و در این خصوص قنبرپور باید جواب بدهد. هر زمانی که توافق شد درباره این بازیکنان صحبت خواهیم کرد و هنوز تیم ما کامل نشده است.»

 

برانکو در خصوص اینکه آیا کریستانوویچ به پرسپولیس خواهد خواهد آمد گفت: «خیر او نمی آید.»

 

وی در خصوص اردوی ترکیه و اهداف اردو عنوان کرد: «طبیعی است بخش اصلی اردو قبل از آغاز فصل ما برای آشناسازی بازیکنان با یکدیگر است و 3 بازی تدارکاتی در پیش داریم. یکی از اهداف اساسی ما این 3 مسابقه است. برای آماده سازی بازیکنانی که دیر به اردو محلق شوند از آمادگی کاملی برخوردار نخواهند بود.»

 

ایوانکوویچ درباره اومانیا که گفته بود اگر مطالباتم پرداخت نشود شاید برنگردم اذعان داشت: «مایکل بازیکن ما است و به تیم ملی کشور خود تعهد دارد و بعد از مسابقات کاستاریکا باید به فاصله 48 ساعت به ایران بیاید. البته اکنون نمی داند چه زمانی بازی هایش تمام می شود.»

 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره جذب مهاجم کروات تاکید کرد: «فعلا هیچ چیز مشخص نیست و در چند روز آینده مشخص خواهد شد بازیکن خارجی می آید یا خیر.»

 

وی در خصوص سیدجلال حسینی که گفته می شود هنوز با نفت قرارداد نبسته، گفت: «او با نفت قرارداد بسته و نمی دانم این حرف ها از کجا نشات گرفته و مسئولان باشگاه به من گفتند او با نفت قرارداد بسته است.»

 

برانکو درباره حضور مسلمان در پرسپولیس اظهار داشت: «محسن مسلمان بازیکن ما است و با ما به توافق رسیده و به جای نوری از وی استفاده خواهیم کرد. البته یک مقدار پتانسیل بازی فرق خواهد کرد. ما از او استفاده خواهیم کرد. او رقیبان خوبی مثل فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی، میلاد کمندانی دارد و باید خودش را نشان داده و به تیم تحمیل کند.»

 

وی در مورد اینکه آیا باشگاه لیست او را تغییر داده یادآور شد: «میل ما یک چیزی است و امکانات چیز دیگری است برخی مسائل را نمی توان حل کرد مثلا بازیکنی که تحت قرارداد است.»

 

برانکو در خصوص اینکه تیمش چه زمانی تکمیل خواهد شد تصریح کرد: «فعلا که تیم کامل نشده است و باید تلاش خود را انجام دهیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها