کد خبر: ۳۲۵۷۸۰
زمان انتشار: ۰۴:۲۸     ۲۱ تير ۱۳۹۴
هافبک تیم استقلال به منظور شکایت از باشگاه صبای قم در سازمان لیگ حضور یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، میلاد سلیمان فلاح صبح امروز با حضور در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از باشگاه صبای قم شکایت کرد.

 

وی در این باره گفت: «از فصل سیزدهم لیگ برتر که برای تیم صبا توپ می زدم چیزی در حدود 70 درصد از کل مبلغ قراردادم را طلب دارم که در این مدت نیز نتوانستم طلبم را دریافت کنم. به همین خاطر به کمیته انضباطی سازمان لیگ آمدم تا برای وصول طلبم شکایت کنم.»

 

هافبک استقلال در این باره که آیا این شکایت می تواند مانع فعالیت باشگاه صبا در فصل نقل و انتقالات شود اظهار داشت: «تا جایی که من اطلاع دارم اگر چنین شکایاتی از باشگاهی صورت بگیرد سازمان لیگ می تواند مانع ثبت قرارداد بازیکنان آن باشگاه شود. به همین خاطر امیدوارم لااقل از این طریق بتوانم طلبم را از باشگاه قمی دریافت کنم.»

 

سلیمان فلاح در این خصوص که با حضور محجوب به عنوان مالک جدید صبا تا چه اندازه امید دارد که طلبش را وصول کند تصریح کرد: «خیلی امیدوارم و با توجه به اینکه محجوب خودش از علاقه مندان به فوتبال است و شرایط فوتبالیست ها را درک می کند فکر می کنم مشکل من را هم برطرف سازد.»

 

بازیکن تیم استقلال در این باره که وضعیت حضورش در فصل پانزدهم لیگ برتر به کجا خواهد انجامید عنوان کرد: «باشگاه استقلال رسما به من اعلام کرده مرا نمی خواهد اما هنوز این موضوع که شاید فصل بعد هم در استقلال باشم محتمل است.»

 

سلیمان فلاح در این خصوص که چه حرفی با امیر قلعه نویی دارد که فصل پیش او را از نفت مسجدسلیمان به استقلال آورد که هم کم بازی کرد و هم حالا مظلومی او را نمی خواهد توضیح داد: «هیچ ناراحتی از امیر قلعه نویی ندارم و خیلی هم از او ممنونم که این شرایط را برای من به وجود آورد تا در استقلال حضور پیدا کنم. حالا هم تلاش خواهم کرد تا در ادامه فوتبالم بتوانم شرایط خوبی را تجربه کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها