کد خبر: ۳۲۵۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۷ دی ۱۳۹۰
یک کارشناس سیاسی از هماهنگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه با کشورهای عربستان، قطر، امارات و برخی افراد لبنانی برای آغاز انفجارهای تروریستی در لبنان که مقدمه‌ای برای جنگی بزرگتر است، خبر داد.
به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از فارس، یک کارشناس سیاسی و فعال در عرصه رسانه‌ای لبنان از هماهنگی‌های عربی با رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه برای آغاز جنگ علیه ایران و حزب‌الله و ایجاد ناامنی در لبنان خبر داد.

حسین مرتضی اعلام کرد که عناصر شبه‌نظامی وابسته به سمیر جعجع رئیس جریان نیروهای لبنان (از متحدان آمریکا) و سعد الحریری نخست وزیر سابق لبنان و رئیس جریان ۱۴مارس (از متحدان آمریکا) اخیرا با سران امنیتی عربستان سعودی دیدار کرده‌اند.

وی افزود که طرف‌های مذکور پس از توافق با طرف‌های قطری، ۷ میلیارد دلار برای حمایت از تجاوز احتمالی اسرائیل به لبنان دریافت کرده‌اند؛ حمایتی که با اقدامات خرابکارانه در لبنان قرار است انجام شود.

این عناصر این مبلغ را از طریق سفارت قطر در بیروت (پایتخت لبنان) دریافت کرده‌اند.

انفجارهای تروریستی قریب‌الوقوع در لبنان

حسین مرتضی افزود که عرصه لبنان در پی این هماهنگی شاهد اتفاقات و انفجارهاییخواهد بود که به دست عناصر شبه نظامی جعجع و حریری انجام خواهد شد. این اقداماتطبق طرح اسرائیل به عنوان توطئه‌ای خواهد بود که این رژیم اشغالگر علیه حزب‌الله آغازخواهد کرد.

مرتضی تاکید کرد که حریری با فرمانده‌هان شبه نظامی خود در پاریس و آنکارا در قالبآمادگی برای آغاز حملات تروریستی دیدار کرده است.

مشغول کردن حزب‌الله در جنگ با اسرائیل برای حمله آمریکا به ایران

این کارشناس سیاسی افزود: طبق گزارش‌های اطلاعاتی محرمانه، برخی افراد در حال اجرای این راهبرد آمریکایی-اسرائیل در لبنان هستند و هدف آن آغاز حمله‌ای فراگیر به ایران پس از مشغول کردن حزب‌الله با جنگ با اسرائیل است. این امر همزمان با بحرانی است که سوریه این روزها با آن دست به گریبان است.

در این گزارش آمده است که تماس‌های محرمانه‌ای اکنون میان تل‌آویو، دوحه، ریاض وابوظبی برقرار است و واحدهای امنیتی فرانسه به این کشورهای اعزام شده است و معاملات تسلیحاتی بین این کشورها و عربستان و امارات نیز انجام شده است.

بنا بر این گزارش، فرماندهان نظامی و امنیتی آمریکا نیز در دو کشور عربستان وامارات حضور دارند و همه این امور همزمان شده است با آغاز به کار شبکه‌های هشداردهنده و سکوی‌های موشکی که در قالب سپر موشکی [آمریکا] در ترکیه مستقر شده است و مستقیما ایران را تهدید می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها