کد خبر: ۳۲۵۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۷ دی ۱۳۹۰
آن روز عمار ها نشان دادند رهرو راه علی یعنی چه ، اگر هل من ناصر حسین را بشنوند چه می کنند . آن روز اثبات کردند که اهل کوفه نیستند و علی را به حق تنها نمی گذارند.
به گزارش وبلاگستان 598؛ وبلاگ هارس در مطلبی به یاد حماسه ۹دی نوشت:

آن روز عمار ها آمدند، نجوای این عمار چنان بر جان مردم نشست که به سمت ولایت اگر قدم زنان طی طریق می کردند شتابان محبوب خود را در آغوش گرفتند.
 
عمار ها آن روز بیشتر از عمار بصیرت داشتند . عمار ها آن روز مالک اشتر هم بودند . طومار فتنه را چنان به هم پیچیدند که گویی هست و نیستشان به باد رفت . آن روز عمار ها سلمان و ابوذر هم بودند . قوت قلبی شدند برای رهبر و عمودی شدند برای خیمه ی انقلاب.

 آن روز عمار ها نشان دادند رهرو راه علی یعنی چه ، اگر هل من ناصر حسین را بشنوند چه می کنند . آن روز اثبات کردند که اهل کوفه نیستند و علی را به حق تنها نمی گذارند . علی وجود هستی را گوارا می کند . علی خط و نشان ولایت را نشان می دهد . آن روز مردم ستارگان آسمان را بر دوش خود دیدند آن روز مردم گریه کردند برای حسین و برای زینب ، آن روز ثابت کردند که اشک بر حسین هر فتنه ای را می نشاند . آن روز یوم الله بود ، روزی همانند روز تولد . تولدی دوباره برای انقلاب . آن روز نه دی بود برای نشان دادن تمام حرف و ها و عمل های گفته شده . آن روز مولایمان خامنه ای دل شاد شد . همین ما را بس است ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها