کد خبر: ۳۲۵۵۰۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۱۸ تير ۱۳۹۴
آیت‌الله نوری‌همدانی:
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: لازم است مدیران و مسئولان بیشتر وقت خود را به مردم اختصاص دهند و در راستای خدمت‌رسانی به آنها که ولی‌نعمت انقلاب هستند، تلاش کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست استانداری قم اظهار کرد: امام عصر (عج) زمانی ظهور می‌کنند که فتنه‌ها و آشوب‌ها در سراسر جهان گسترده شده باشد و امروز شاهد آن هستیم که این فتنه‌ها در بسیاری از کشورها به وجود آمده است و به یقین گسترش خواهد یافت.

وی افزود: مسئولان جمهوری اسلامی این افتخار را دارند که در این اوضاع آشفته جهانی در جبهه حق قرار دارند و در برابر دشمنان خدا ایستاده‌اند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید این توفیق الهی را قدر دانست زیرا نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: توفیق خدمت‌ در قم به دلیل وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س)، حوزه علمیه و مراکز متعدد دینی اهمیت بیشتری دارد، زیرا مردم قم بودند که انقلاب را به وجود آوردند و پشت سر امام خمینی (ره) به یاری نهضت شتافتند.

وی ادامه داد: لازم است مدیران شایسته برای قم وقت بگذارند و برای خدمت به مردم و انقلاب پیشگام شوند، زیرا این مردم شایسته آن هستند که بهترین افراد خدمتگزار آنها باشند و امیدواریم سرپرستی شما نیز دائمی شود.

نوری‌همدانی اظهار کرد: لازم است استانداران و سایر مسئولان در یک شهر و استان، خانواده خود را نیز به محل خدمت منتقل کنند تا وقتشان صرف رفت و آمد نشود و بیشتر به خدمت به مردم بپردازند.

وی افزود: به تعبیر امام راحل، مردم به ویژه قشر محروم، ولی‌نعمت انقلاب هستند و مسئولان هم باید خدمت به آنها را در اولویت قرار دهند.

این مرجع تقلید با اشاره به سفرهای خود به بیش از 18 استان خاطرنشان کرد: در این سفرها دیدارهایی با اقشار مختلف داشتم و وضعیت فرهنگ عمومی آنها را بررسی کردم، در دیگر شهرها تصاویر شهدا بر در و دیوار نصب شده، ولی در قم هنوز به اندازه کافی این کار صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرها در زمینه فرهنگ جهاد و شهادت باشد، تصریح کرد: لازم است شهدای روحانی، بازاری، دانشجو و ... در بخش‌های مختلف و در قالب تبلیغات شهری و همچنین کتاب و بروشور در معرض دید عموم قرار گیرند.

نوری همدانی افزود: مردم ما همواره در صحنه حضور داشته‌اند و شهدا نیز در وصیت‌نامه‌های خود بارها بر توجه به مردم تاکید کرده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه ولایت فقیه شعبه‌ای از ولایت‌ رسول‌الله (ص) به شمار می‌رود، گفت: مردم ما با تکیه بر همین اصل به دفاع از انقلاب پرداختند و جانشان را در طبق اخلاص نهادند.

وی همچنین به ضرورت خدمت به مردم در همه ساعات اداری اشاره کرد و گفت: لازم است جلسات را در ساعاتی برگزار کنید که مردم در اوقات اداری بهتر بتوانند به مسئولان و مدیران دسترسی داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها