کد خبر: ۳۲۵۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۰۶ دی ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از ايكنا، «سيدمرتضی اسماعيلی‌طبا»، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ششم آذرماه در نشستی خبری با بيان برگزاری همايش بزرگداشت آيت‌الله العظمی گلپايگانی در قم گفت: ستادی برای بزرگداشت اين مرجع عالی‌قدر، تشكيل شده است و مقدمات آن در حال انجام است.

وی افزود: همچنين نمايشگاه كتب حوزوی با حضور ناشرانی از لبنان و عراق از 22 تا 27 دی ماه در مجتمع امام خمينی(ره) قم برگزار خواهد شد.

اسماعيلی طبا تصريح كرد: اين نمايشگاه كه دومين دوره آن برگزار می‌شود با حضور 170 ناشر در 80 غرفه داير خواهد شد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار كرد: نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال و نرم‌افزارهای علوم اسلامی 5 تا 11 بهمن ماه در نمايشگاه دائمی استان قم برپا می‌شود.

وی عنوان كرد: نمايشاه كتاب استان قم نيز از هشتم تا 14 بهمن ماه در مجتمع امام در 100 غرفه و با حضور 250 ناشر برگزار می‌شود.

اسماعيلی‌طبا، برگزاری جشنواره مهدوی با كمك مجموعه‌های مهدوی، برگزاری اوين نمايشگاه تخصصی كتاب كودك و نوجوان از 18 تا 24 بهمن ماه در 70 غرفه و با حضور 100 ناشر، برگزاری جشنواره شعر فجر در روز 20 بهمن ماه با حضور شاعران ملی و استانی از جمله برنامه‌های اداره كل ارشاد تا پايان امسال است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصريح كرد: نمايشگاه كتاب ياد يار مهربان نيز تا سوم اسفندماه با حضور 100 ناشر در دبيرستان امام صادق(ع) قم برگزار می‌شود.

وی برگزاری بخش هنری جشنواره طليعه ظهور و جشنواره فيلم و عكس و فيلمنامه را از ديگر برنامه‌های اين اداره كل تا پايان امسال دانست.

اسماعيلی طب همچنين از برگزاری جشنواره«راح روح» با موضوع سرودهای انقلابی از 9 تا 11 اسفند ماه در قم خبرداد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها