کد خبر: ۳۲۴۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۶ دی ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در نشست خبری فدراسیون کشتی با اشاره به راه سخت این رشته تا المپیک گفت: راه سختی تا المپیک داریم و باید طلسم 40 ساله مدال نگرفتن کشتی فرنگی را در المپیک بشکنیم. امیدوارم موفق به انجام این کار شویم.

وی ادامه داد:‌ باید از زحمات چند ساله یزدانی‌خرم تشکر کنم و به خطیب هم خیرمقدم بگویم. حیطه کاری من مسائل فنی است و جوابگوی کارشناسان خواهم بود. 7 ماه پرالتهاب و پراضطراب را تا المپیک پیش رو داریم که باید همه کمک کنند تا موفق شویم.
بنا تصریح کرد: رسانه‌ها نقد منصفانه داشته باشند، با توجه به ابزار کاری که در اختیار من است و در حد امکاناتی که داشتم کارمان را به نحو احسن انجام دادیم، همکاران خوبی در تیم ملی دارم و از تمام مربیان سازنده سراسر کشور هم تشکر می‌کنم. هیچ‌موقع هم نگفته‌ام که موفقیت‌های کشتی فرنگی نتیجه زحمات من بوده است، بلکه متعلق به همه است.

وی ادامه داد: تیم فرنگی ما لیاقت ثبت رکوردی جاودانه برای ورزش کشورمان در المپیک را دارد، با رفتن یزدانی‌خرم نگران بودم که شاید شرایط به هم بخورد، اما خوشبختانه با آمدن خطیب و صحبت‌هایی که داشتیم فضایی فراهم شد که شاید بهتر هم بشود. از همه تقاضا دارم که کمک کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: مهمترین دغدغه ما کسب چهار سهمیه باقی‌مانده است و هدف ما رسیدن به این سهمیه‌ها در اولین مسابقات انتخابی است. در اوزان 84 و 96 کار راحت‌تری در آسیا داریم، اما در 55 و 74 کیلو کار سختی خواهیم داشت، اما مصمم هستیم تا کار را در قزاقستان تمام کنیم.

بنا خاطرنشان کرد: طوری برنامه‌ریزی کردیم که با توجه به فاصله کم مسابقات گزینشی کار به چین یا فنلاند نکشد اما اگر این اتفاق هم افتاد کشتی فرنگی آنقدر مهره‌های کارآمد دارد که مشکلی به وجود نیاید. حساسیت اصلی ما کسب تمام سهمیه‌ها در قزاقستان است که به احتمال 99 درصد این اتفاق می‌افتد.
وی تصریح کرد: تیم کشتی فرنگی ما در المپیک لندن این شانس را دارد که قهرمان شود. شرایط امیدوارکننده است و این قول را می‌دهم که در المپیک نتایج تاریخی را رقم بزنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها