کد خبر: ۳۲۳۹۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۱ تير ۱۳۹۴
در روزهای نقل و انتقالات که وعده و وعیدها کارها را جلو می برد، هافبک سابق و گرانقیمت استقلال دیگر با قول های سر خرمن وسوسه نمی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، این روزها استقلالی‌ها خواستار حضور آندو تیموریان و لوسیانو ادینهو، 2 ستاره تراکتورسازی در تیمشان هستند.

 

صرف‌نظر از اتفاقاتی که برای آندو در استقلال افتاده بود و درگیری او با لیدرها و... باید گفت مسلما این بازیکن که آخرین قرارداد رسمی‌اش با استقلال 2 میلیارد و 450 میلیون تومان بوده، با کمتر از این مبلغ و حداقل با زیر 2 میلیارد پای هیچ برگه‌ای را امضا نمی‌کند.

 

آندو در 18 ماه آخر حضورش در استقلال کلی تنش و حاشیه داشت و در نهایت به تراکتورسازی رفت تا 1.4 میلیارد هم برای 5 ماه (!) از تبریزی‌ها بگیرد اما حالا مسئولان استقلال که همگی در دهه 60 اوج کارشان بوده (!) انتظار دارند تیموریان مثلا با یک میلیارد تومان راهی استقلال شود.

 

مظلومی همان روز اولی که آمد گفت آندو را می‌خواهم. او حتی‌ اسم رحمتی و نکونام را هم آورد تا منتقدانش بگویند دوباره می‌خواهد استقلال را تبدیل به مدرسه پیرمردها بکند.

 

هم‌زمان عده‌ای از هواداران استقلال جلوی باشگاه تجمع کرده و با پلاکاردهایی خواستار عدم حضور بازیکنان سابق شدند. از جمع قدیمی‌های استقلال آندو اگر تخفیف بدهد و البته برخلاف دوره قلعه‌نویی انگیزه داشته باشد، می‌تواند به استقلال کمک کند اما در مورد بقیه تردیدهایی وجود دارد. از میزان بدهی‌های انباشته استقلال همه خبر دارند.

 

آبی‌ها طبق گفته مظلومی نیاز به حداقل 6، 7 بازیکن جدید هم دارند تا لیگ جدید هم دارند تا لیگ جدید را با قدرت شروع کنند. در چنین وضعیتی باید پرسید استقلال از کجا می‌خواهد پول این بازیکنان را بیاورد و با قبلی‌ها هم تسویه‌حساب کند؟!

 

بازیکنان قدیمی نظیر خسرو حیدری، و امبد ابراهیمی که ملی‌پوش هم هستند تا پول فصل قبل را نگیرند با مدیران جدید استقلال نسکافه هم نمی‌خورند، چه رسد به این‌که قرارداد ببندند.

 

نفرات جدید هم که طبعا پول زیادی می‌خواهند تا قید پیشنهادات بهتر را بزنند. این روزها به هر فوتبالیستی سلام می‌کنی، می‌گوید از قطر پیشنهاد دارم! تازه دروازه‌های اروپا هم که الحمدلله به روی تمام بازیکنان ایرانی باز است و کمتر فوتبالیستی را پیدا می‌کنی که نگوید از هلند، آلمان و... پیشنهاد دارم.

 

در همین راستا شنیدیم آندو تیموریان هم به شدت دنبال حضور در قطر است و اگر به قطر نرود و البته سپاهان هم او را نخواهد با استقلالی‌ها مذاکره می‌کند! البته خود تراکتورسازی (تیم فعلی آندو) را هم باید از مشتریان او قلمداد کرد.

 

لوسیانو ادینهو آقای گل 20 تایی لیگ ایران هم یکی دیگر از ستاره‌های مورد نظر استقلال است که از قطر پیشنهاد دارد. ادینهو ابتدای فصل گذشته خودش خیلی دوست داشت راهی استقلال شود اما قلعه‌نویی او را نخواست و به جای او سجاد شهباززاده و بعدها رضا عنایتی را جذب کرد.

 

حالا اما مظلومی به شدت او را می‌‌خواهد و نامش را به مسئولان باشگاه داده تا جذبش کنند. جالب این‌که ادینهو هم مثل آندو از قطر پیشنهاد دارد و باید دید درنهایت مدیربرنامه‌هایش چه تصمیمی برای او می‌گیرد.

 

استقلال برای تقویت تیمش نیاز به 7 بازیکن دارد و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن باید 20 میلیارد تومان به این 7‌ نفر بدهد. حالا شما 10 میلیارد هم برای بازیکنان قبلی کنار بگذارید و البته فراموش نکنید که در حساب باشگاه دولتی استقلال‌200 میلیون تومان پول هم نیست‌!‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها