کد خبر: ۳۲۳۹۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۱ تير ۱۳۹۴
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت:قرارداد نرمالی بستم و اصلا رقم قرارداد به سقف و این حرف ها نرسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران در خصوص پیوستنش به نفت تهران اظهار داشت: به هر حال علی منصوریان 5 سال مربی ام بود و با هم کاملا آشنایی داشتیم. من تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم و امیدوارم بتوانم برای نفت موثر واقع شوم. 

وی درباره قراردادش خاطرنشان کرد: برخلاف چیزهایی که می گویند قرارداد نرمالی بستم و اصلا رقم قرارداد به سقف و این حرف ها نرسید. 

هافبک فصل گذشته پرسپولیس بیان داشت: می خواهم در تیم نفت احیا شوم و به گذشته و دوران اوجم بازگردم و مطمئنم با کمک علی منصوریان این هدف برایم دور از دسترس نخواهد بود.

صادقیان در خصوص اینکه در تیم نفت چه شماره ای می پوشد عنوان کرد: دنبال شماره نیستم و فقط به فکر فوتبالم هستم و می خواهم از تیم نفت به تیم ملی برسم و به آرزویم یعنی بازی در تیم ملی دست یابم.

وی در این باره که قرار بود به خارج از کشور برود اما به نفت رفت تصریح کرد: یک دلیل شخصی داشت که نمی خواهم درباره اش صحبت کنم.

هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس در خصوص اینکه از کسی ناراحت است یا خیر تاکید کرد: نه، من از کسی ناراحت نیستم و برای تیم محبوبم پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها