کد خبر: ۳۲۳۸۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۰ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه الان هیچ صحبتی ندارد و حرفی نمی‌زند، گفت: شاید روزی برسد خیلی حرف‌ها را بزنم و بسیاری از ابهامات را برطرف کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیرحسین صادقی پیش از ورود به باشگاه استقلال در خصوص قرار گرفتنش در لیست مازاد آبی‌پوشان اظهار داشت: من هم این موضوع را صبح امروز شنیدم. به هر حال این مسئله طبیعی است. آدم یک روز به دنیا می‌آید و یک روز می‌رود. در ورزش و فوتبال هم این مسائل طبیعی است.

او افزود: رفت‌وآمد در فوتبال امری طبیعی است ولی قرار نیست که رفتن من از استقلال همیشگی باشد. به هر حال سلیقه کادر فنی این بود که در استقلال نباشم و باید به این مسئله احترام گذاشت. افتخار می‌کنم که شاگرد مظلومی در کرمان و همین استقلال بوده‌ام ولی باید قبول کرد که فوتبال حرفه‌ای شده است. کاسیاس هم با آن سابقه‌اش در رئال امسال جایی ندارد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا مظلومی مایل به ماندنت در استقلال نیست؟، افزود: اینطور که شنیده‌‎ام، مظلومی گفته است من به کادر فنی این تیم نمی‌آیم، بنابراین مجبورم بروم؛ آنهم پس از اینکه سال‌ها در این تیم بودم و زحمات زیادی برای آن کشیدم.

وی اضافه کرد: در دوران بی‌‎پول استقلال برای این تیم بازی کردم و از خیلی‌ها که کمترین سهم بازی در تیم را داشتند، پول کمتری گرفتم اما در حال حاضر با توجه به اتفاقاتی که افتاده، قرار است از استقلال جدا شوم. من سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده‌ام و حالا با توجه به اینکه در سیستم فنی مظلومی نیستم، باید این تیم را ترک کنم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا به تیم نفت تهران خواهید پیوست؟، گفت: با توجه به اینکه یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم ،بنابراین با هیچ باشگاهی صحبت نکرده و اول باید تکلیفم با استقلال روشن شود بعد به فکر تیم دیگری باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که حضور یک بازیکن قدیمی باعث شده است تا از استقلال بروید؟، خاطرنشان کرد: جوابی برای این سوال ندارم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: امیدوارم هر اتفاقی که برای استقلال می‌افتد، خیر باشد تا هواداران روزهای خوشی را با استقلال سپری کنند و بعد از هر بازی خوشحال به خانه برگردند.

وی در پاسخ به این پرسش که فصل گذشته نیز چنین اتفاقات حاشیه‌ای برایت به وجود آمد؟، یادآور شد: آن زمان هم وقتی در تیم ملی بازی می‌کردم، چنین مسائلی پیش می‌آمد اما دو روز پس از بازگشت از تیم ملی به تمرینات تیم، به دیدار افشارزاده رفتم و پس از صحبت با او در تمرین حضور پیدا کردم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا مساله کاپیتانی باعث شده تا شما از استقلال جدا شوید؟، تصریح کرد: معمولا کاپیتانی را سرمربی معرفی می‌کنند و اینطور نیست که کسی بخواهد خودش خودش را کاپیتان کند.

وی در مورد اینکه آیا این نوع برخورد با شما درست است یا خیر؟، تاکید کرد: من فوتبالیست حرفه‌ای هستم و حرفه‌ای فکر می‌کنم و می‌دانم بالاخره در فوتبال از این اتفاقات بسیار می‌افتد.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: شاید روزی برسد که خیلی مسائل را مطرح کنم و برخی ابهامات را برای علاقمندان فوتبال روشن می‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها