کد خبر: ۳۲۳۲۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۸ تير ۱۳۹۴
حضور دو بازیکن فوتبال در مسجدی در محله مهرآباد باعث شد تا شور و حال عجیبی میان جوانان این منطقه به وجود آید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شنبه شب و قبل از اذان مغرب کریم انصاری فرد و کاظم برجلو به مسجدی در محله مهرآباد رفتند. در حالی که تعدادی از جوانان محله مهرآباد این دو را تا رسیدن به سالن مسجد مشایعت می کردند صحبت هایی در مورد شایعه حضور انصاری فرد در پرسپولیس مطرح شد.

 

هواداران پرسپولیس که شنیده بودند برانکو ایوانکوویچ علاقه زیادی به جذب انصاری فرد دارند از او در این مورد سوال می کردند و می خواستند بدانند که کریم پرسپولیسی می شود یا خیر.

 

انصاری فرد در پاسخ به این سوال به هواداران پرسپولیس چنین گفت: «من همیشه پرسپولیس را دوست دارم و خاطرات خوبی از حضور در این تیم دارم. پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران و خوشحالم که مدتی از دوران فوتبالم را در این تیم گذراندم.»

 

وی ادامه داد: «جدا از اینها هواداران پرسپولیس همیشه نسبت به من لطف دارند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم اما نکته مهم این است که من هم مثل شما فقط از طریق رسانه ها در جریان این قضیه هستم.»

 

انصاری فرد که نمی خواست بیشتر از این در مورد ماجرای پرسپولیس صحبت کند با توجه به اصرار هواداران این تیم چنین گفت: «مدیر برنامه های من پیگیر وضعیتم در اوساسونا است. به احتملا زیاد من از اوساسونا جدا می شوم و با توجه به این موضوع باید به دنبال تیم جدیدی باشم و پیشنهادهایم را بررسی کنم.»

 

مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتورسازی همچنین گفت: «در حال حاضر مدیربرنامه های من پیگیر این ماجراست و من با توجه به پایان فصل فوتبالی در تهران استراحت می کنم. مقصد بعدی من به احتمال فراوان اروپا است و قصد دارم کارم را در اروپا ادامه دهم اما اگر روزی بخواهم در ایران بازی کنم قطعا پرسپولیس یکی از گزینه محبوب و مورد علاقه من است.»

 

برجلو کاپیتان سابق تیم سایپا که دوستی خوبی با انصاری فرد دارد در مورد او صحبت های جالبی کرد: «وقتی من در سایپا بودم کریم وارد این تیم شد و از همان ابتدا می دانستم که او به یکی از ستاره های فوتبال ما تبدیل می شود. با توجه به خصوصیات خوب اخلاقی کریم از همان زمان با او دوست شدم و این رفاقت تا امروز ادامه دارد حالا هم امیدوارم که کریم در مورد آینده ورزشی اش بهترین تصمیم را بگیرد.»

 

از آنجایی که به وقت اذان و صرف افطاری نزدیک شده بودیم همراه با انصاری فرد و برجلو راهی آشپزخانه مسجد شدیم و در آنجا بود که متوجه شدیم بهمن دهقان نماینده تام الاختیار علی دایی از بانیان ثابت مسجد محله مهرآباد است.

 

هر چند که دوست داشتیم در مورد تیم آینده دایی و وضعیت او با دهقان صحبت کنیم ولی او از پاسخ دادن به این سوال ها طفره رفت و فقط چند کلامی در مورد انصاری فرد و برجلو صحبت کرد: «کریم و کاظم از فوتبالیست های با اخلاق و معتقد کشورمان هستند که جدا از بحث فوتبال با آنها دوست هستم. نکته مهمی که باید در مورد کریم و کاظم بگویم این است که آنها بانی افطاری و شام امشب بودند و به همین دلیل بود که در میان مردم حاضر شدند و به همراه آنها به صرف افطاری پرداختند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها