کد خبر: ۳۲۳۲۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۸ تير ۱۳۹۴
یکی از سرمربی های لیگ برتری فوتبال کشورمان تمرینی را اختراع کرده و مدعی شده بود بر اساس آن تیمش از بارسلونا هم جلو خواهد زد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از سرمربیان ایرانی، تمرینی طراحی کرده بود و قبل از اجرا به دستیارانش گفته بود: «حداکثر تا یک ماه دیگر با این تمرین از بارسلون بهتر بازی می کنیم. من چند سال فکر کردم تا این تمرین رو اختراع کردم!»

 

در این تمرین ابداعی بازیکنان به دو تیم ده نفره تقسیم و با هم فوتبال بازی می کردند، اما هر بازیکن حداکثر می توانست دو ضربه به توپ بزند و باید زود پاس می داد.

 

نکته ابداعی اما این بود که اگر بازیکنی بیشتر از دو ضربه به توپ می زد بازیکنان تیم مقابل حق داشتند او را کتک بزنند یا روی او خطا کنند! خود جناب سرمربی هم که داور بود این کتک ها را خطا نمی گرفت چون در این تمرین قانونی بود.

 

یک هفته بعد از شروع این تمرین مدرن تیم مربی مخترع چهار پنج مصدوم داد و هفت هشت بازیکن که با هم قهر بودند. حالا هر چه دستیاران به او می گویند که دارد تیم را نابود می کند ایشان در رویای بارسلونا شدن دست بردار نبود.

 

عاقبت دستیاران به مدیرعامل خبر می دهند و با دخالت مدیریت باشگاه این تمرین تعطیل می شود.

 

سرمربی مورد نظر تا مدت ها می گفت: «نگذاشتند شیوه تمرینی مدرن را در فوتبال ایران پیاده کنم، با این تمرین ما از بارسلونا جلو می زدیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها