کد خبر: ۳۲۲۶۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۶ تير ۱۳۹۴
دروازه بان تیم استقلال گفت: «در نیم فصل گذشته می توانستم بیشتر بازی کنم اما بیرون زمین هم به تیم کمک کردم.»
 به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، وحید طالب لو درباره ادامه حضورش در جمع آبی پوشان اظهار داشت: «همه چیز خوب است. خوشبختانه تکلیف استقلال روشن شد و الان بازیکنان مدنظر مظلومی به تیم اضافه می شوند. من جلسه خوب و مختصری با سرمربی داشتم. شاید 5 دقیقه هم نشد که درباره مساله شخصی مان صحبت کردیم و قرار شد در خدمت استقلال باشیم. من دو سال دیگر با تیم قرارداد دارم و خوشحالم در روزهای سخت در کنار تیمم هستم.»

 

وی درباره اینکه با پرسپولیس مذاکره کرده بود گفت: «نماینده پرسپولیس با من تماس نداشت اما نماینده برانکو با من تماس داشت و صحبت هایی شده بود. من گفتم با استقلال قرارداد دارم و دوست دارم در تیم خودم باشم. برخی شایعات باعث شد به پیشنهاد برانکو دامن زده شود. من سال های سال در استقلال بوده ام و باید بگویم اینجا خانه ماست.»

 

دروازه بان استقلال درباره اینکه مهدی رحمتی قصد حضور در جمع آبی پوشان را دارد بیان داشت: «من اصلا به شخص دیگری کار ندارم. در حیطه اختیار من نیست به مظلومی بگویم چه کسی را بیاورد. وظیفه من به عنوان بازیکن این است که تمرین کنم. از کادر فنی می خواهم که فنی نگاه کند. امیدوارم هر کسی می آید به صلاح باشگاه باشد چون کار جمعی است و خواست هوادار این است که یک تیم قوی بسته شود. من در سال های گذشته ثابت کردم رقابت می کنم و یکی از اتفاقاتی که در زندگی ام باعث پیشرفتم شد همین رقبای خوب بود.»

 

طالب لو درباره اینکه آیا نگران این نیست مشکلات سال های گذشته با مهدی رحمتی تکرار شود گفت: «شرایط خیلی عوض شده است. مظلومی هم گفت که نگاه فنی دارد و کسی که به تیم کمک کند مدنظر اوست. من فقط به استقلال و شرایط خودم فکر می کنم. در نیم فصل گذشته می توانستم بیشتر بازی کنم اما بیرون زمین هم به تیم کمک کردم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها