کد خبر: ۳۲۲۳۷۶
زمان انتشار: ۰۶:۱۹     ۰۴ تير ۱۳۹۴
سرمربی جدید استقلال به کاری که می کند، اعتماد کامل دارد و می خواهد بهترین نتایج را کسب کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهام نیوز، پرویز مظلومی این روزها جواب تلفن همه دوستان قدیمش را می دهد زیرا می دانند آنها می خواهند به او بابت بازگشت به استقلال، تبریک بگویند. البته مظلومی این عادت را هم دارد که در کوران رقابت ها، فقط در کنفرانس های خبری مصاحبه کند و غیر از آن حرفی به زبان نیاورد.

 

مظلومی در خصوص شرایطی که برایش به وجود آمده عنوان کرد: «نمی توانم بگویم بازگشت به استقلال برایم یک اتفاق معمولی است. خیلی خوشحالم و امیدوارم حمایت پیشکسوتان و هواداران استقلال را پشت سر خودم داشته باشم. فقط با این شرایط است که می توانیم یک استقلال پرقدرت را به لیگ ببریم و برای هر بازی، نقشه ای جداگانه داشته باشیم.»

 

وی افزود: «من می خواهم تیمی یکدست و دوست داشتنی را به هواداران تقدیم کنم، تیمی که در هر بازی، فقط برای کسب برد به میدان برود و به هیچ حریفی رحم نکند.»

 

سرمربی جدید استقلال گفت: «مهم ترین مساله برای من این است که هیچ بازیکنی به فکر حاشیه سازی نیفتد. مطمئن باشید در تیم من کسی جرات حاشیه سازی پیدا نمی کند و این را در آینده ثابت خواهم کرد. اینجا استقلال است و در وهله اول باید منظم باشد.»

 

وی همچنین تاکید کرد: «امیدوارم بازیکنان این شرایط را درک کنند و با من و مواضع جدید باشگاه استقلال کنار بیایند. کسی بخواهد در کارم دخالت کند، از تیم کنار گذاشته خواهد شد، تعارف هم نداریم. دوره قبلی هم همین بود. یادتان می آید که هیچ کس نمی توانست حرفی بزند؟ حالا هم همین است. در وهله دوم، برای کسب امتیاز و قهرمانی به لیگ می رویم و بهترین بازیکنان را جذب می کنیم تا تیم مان قدرتمند تر باشد. اول نظم و بعد هم یک تیم قدرتمند و محبوب برای هواداران.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها