کد خبر: ۳۲۲۰۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۲ تير ۱۳۹۴
با اینکه نماینده باشگاه القادسیه کویت برای مذاکره با مدیربرنامه‌های مهدی طارمی به تهران آمد اما ادامه حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس غیر ممکن نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، از قرار معلوم مدیربرنامه‌های مهدی طارمی علاوه بر مذاکره با باشگاه القادسیه پای صحبت مدیران باشگاه پرسپولیس هم خواهد نشست و اگر پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس هم‌تراز باشگاه کویتی یا کمی کمتر باشد مهاجم بوشهری ترجیح می‌دهد در جمع سرخپوشان باقی بماند.

 

تصمیم مهدی طارمی برای رفتن به القادسیه کویت با انتقاد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس همراه شده و برخی می‌گویند مهدی طارمی نباید در ابتدای راه به تیم کویتی برود و این تصمیم ممکن است منجر ‌به دوری او از تیم‌ملی شود در حالی که مهاجم بوشهری برای این تصمیم دلایل خاص خود را دارد.

 

مهدی طارمی معتقد است وقتی در پرسپولیس از پول خبری نیست و باید برای گذران زندگی دغدغه مالی داشته باشی بازی کردن سخت می‌شود و دغدغه‌های مالی روی کیفیت فنی او و دیگر بازیکنان تأثیر منفی خواهد گذاشت؛ از سویی در سال‌های اخیر بسیاری از بازیکنان شاخص ایرانی به خصوص ملی‌پوشان در تیم‌های آسیایی توپ می‌زدند و این مسئله منجر‌ به خط خوردن آنها از تیم‌ملی نشد!

 

بنابراین این مهاجم بوشهری ناراحت جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم کویتی نیست و اصلاً نگران از دست دادن پیراهن تیم‌ملی نیست و بر این باور است اگر در تیم کویتی خوب بازی کند می‌تواند تیم‌ملی را هم داشته باشد.

 

در این کش و قوس باشگاه استوابخارست رومانی هم مهدی طارمی را می‌خواهد اما پیشنهاد مالی که این باشگاه برای جذب این بازیکن داده قابل توجه نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها