کد خبر: ۳۲۲۰۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۲ تير ۱۳۹۴
تنها یادگار اسطوره استقلالی‌ها گفت: «حتما الان من خیلی مهم هستم که قبل از مذاکره با استقلال علیه من تجمع می‌کنند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، آتیلا حجازی در حالی که حتی حاضر بود برند باشگاهش را اجاره کند سنگ‌قلاب شد تا ادعای بعضی‌ها در مورد عدم واگذاری سرخابی‌ها جدی‌تر شود.

 

وی که پس از انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی استقلال جدی‌ترین عضو کادرفنی سوبله‌چوبله معرفی می‌شود، در حالی نامش مطرح می‌شود که هیچ تماسی از سوی مظلومی و باشگاه استقلال با او گرفته نشده است.

 

اظهارات حجازی را در ادامه می خوانید:

 

* پرویز مظلومی هم به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. نظرت چیست؟

- نکته مهمی که در مورد انتخاب سرمربی وجود دارد این است که مسئولان باشگاه ابتدا بستر لازم را برای حضور آن مربی در تیم فراهم کنند. به نظر من باید شرایطی برای مظلومی یا هر کس دیگری که مربی استقلال می‌شود فراهم شود تا او بتواند به کارش برسد.

 

* به عنوان دستیار سابق مظلومی در مورد او چه صحبتی دارید؟

- آخرین سالی که مظلومی سرمربی استقلال بود من هم در کادر فنی او بودم. یادم هست که در همان سال آخر بعد از پایان نیم‌فصل اول بازی‌ها تیم ما در صدر جدول قرار داشت. با شروع نیم‌فصل دوم فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد و پس از آن هم بازیکنان تاثیرگذاری مثل خسرو حیدری، آندو تیموریان، مجتبی جباری و چند نفر دیگر دچار آسیب‌دیدگی‌های جدی و طولانی شدند. این اتفاق‌ها باعث شد تا ما از مسیر خودمان خارج شویم و در آخر هم فقط به خاطر یک امتیاز نایب قهرمان شدیم. من فکر می‌کنم مظلومی با توجه به خصوصیاتی که دارد اگر چند بازیکن خوب و تاثیرگذار داشته باشد بتواند به استقلال کمک کند.

 

* فکر می‌کنید با همین بازیکنان استقلال می‌تواند موفق شود؟

- به نظر من استقلال احتیاج به چند بازیکن خوب و تاثیرگذار دارد تا تیم سر و شکل بهتری به خود بگیرد. اما در کل معتقدم که در استقلال باید یک خانه‌تکانی خوب انجام شود تا با ایجاد این شک تیم از شرایط فعلی خارج شود. من مطمئن هستم که استقلال با جوانگرایی ضرر نمی‌کند و می‌توان از انگیزه و انرژی چند جوان با استعداد در استقلال استفاده کرد.

 

* اما شنیده‌ها حکایت از آن دارند که با بازیکنان باتجربه‌ای مثل رحمتی، نکونام و حتی آندو تیموریان برای بازگشت به استقلال مذاکره شده.

- من از این چیزها بی‌خبرم و نمی‌دانم که با چه کسی صحبت شده. اما به نظر من اگر بازیکنی باعث ایجاد پیشرفت در استقلال شود باید به این تیم اضافه شود. این چیزها بستگی به نظر سرمربی و کادرفنی دارد. چه ایرادی دارد که مثلا فلان بازیکن با تجربه خوبش بتواند به استقلال کمک کند. اگر این یارگیری‌ها برحسب نیاز استقلال و احتیاج تیم باشد می‌تواند به مجموعه کمک کند.

 

* فکر می‌کنی که تیموریان به استقلال برمی‌گردد.

- (خنده) یکسری‌ها بازیکنان خوبی هستند ولی چیزی که مسلم است آنها حق و حقوقی دارند که باید رعایت شود. بازیکنان تاپ حتما پول می‌خواهند و با این شرایط بحرانی استقلال باید دید که چه کسی می‌تواند چنین پولی را پرداخت کند.

 

* در مورد بازگشت به استقلال با خود تو صحبت شده؟

- شاید باورتان نشود تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ کس برای بازگشت به استقلال با من صحبتی نکرده.

 

* حتی مظلومی؟

- حتی مظلومی... نه مظلومی با من صحبت کرده و نه باشگاه. من از هیچ چیز خبر ندارم و فقط از روی تماس خبرنگاران و استقلالی‌ها هست که چنین صحبت‌هایی را می‌کنم. باور کنید که از صبح تا الان هزار تا تماس تلفنی داشتم و نمی‌دانم که چرا بعد از انتخاب مظلومی همه فکر می‌کنند که من هم به استقلال برمی‌گردم.

 

* یعنی در کادر فنی مظلومی جایی نداری؟

- نمی‌دانم... وقتی مظلومی با من صحبت نکرده چطور باید بگویم که در کادر فنی او هستم یا نیستم. تا الان هیچ کس با من صحبتی نکرده و نمی‌دانم که چطور بعضی‌ها تا این حد روی من زوم هستند.

 

* جالب این است که حتی بعضی‌ها مقابل باشگاه استقلال علیه تو تجمع کرده‌اند.

- این موضوع برای من خیلی مهم نیست. تجمع 10، 12 نفر که اصلا معلوم نیست موضع‌شان چیست برای من چندان مهم نیست. خیلی‌ها دوست دارند که این افراد را به اشخاص خاصی منتصب کنند و من به این چیزها اهمیتی نمی‌دهم. به هر حال در مقابل این همه هوادار استقلال و مردمی که نسبت به من لطف دارند تجمع 10، 12 نفر نمی‌تواند خیلی مهم باشد. من حتی برای این افراد هم احترام قائلم ولی نکته جالب این است که هنوز هیچ صحبتی با من نشده تا دوستان بخواهند واکنش نشان دهند. از قدیم گفته‌اند که مخالف داری بدان که مهم هستی. وقتی همه با آدم موافق باشند حتما یک جای کار ایراد دارد و حتما الان من خیلی مهم هستم که قبل از مذاکره با استقلال برای من چنین اتفاق‌هایی می‌افتد (خنده).

 

* راستی ماجرای شرکت در مزایده استقلال چه شد؟ مگر نمی‌خواستید برای سه سال برند استقلال را اجاره کنید؟

- فکر می‌کنم که این ماجرا منتفی شد و همان طور که بعضی از دوستان می‌گفتند قرار نیست پرسپولیس و استقلال را برای اجاره به بخش خصوصی بدهند.

 

* پس ماجرای جلسه‌تان با سجادی و وزیر چه شد؟

- در آن تاریخ من دوبی بودم ولی حتی جلسه نماینده ما با این دوستان برگزار نشد و من فکر می‌کنم همان طور که بعضی‌ها می‌خواستند آن ماجرا منتفی شد.

 

* این در حالی است که می‌گویند استقلال و پرسپولیس از قبل اجاره داده شده‌اند!

- به نظر من هم هیچ بعید نیست که چنین اتفاقی افتاده باشد اگر این چنین نبود حتما دوستان به پیشنهادهای دیگر هم توجه می‌کردند.

 

* در مورد فرهاد مجیدی هم صحبت‌های زیادی می‌شود.

- بله. آنطور که من هم شنیده‌ام می‌گویند که قرار است فرهاد هم در کادر فنی مظلومی باشد اما چون با فرهاد، مظلومی و مسئولان باشگاه صحبتی نکرده‌ام، نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم.

 

* می‌گویند که مجیدی حضور در کادرفنی مظلومی را نپذیرفته.

- واقعا خبر ندارم... من فقط شنیده‌ام که احتمال دارد فرزاد مجیدی آنالیزور استقلال شود... باور کنید که چون با کسی در تماس نیستم بیشتر از این از مسایل استقلال خبر ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها