کد خبر: ۳۲۱۹۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۱ تير ۱۳۹۴
جریان خاموش فتنه با قانون شکنی فعال می شود
اصلاح طلبان منتقد عملکرد شورای راهبردی به ریاست وزیر کشور دولت اصلاحات بوده و از اینکه در شورای راهبردی،محور در استان ها افرادی هستند که سوابق اجرایی در دولت وقت داشته و هم اکنون نیز ارتباط نزدیک با رییس دولت آن زمان دارند ، این موضوع از خرد جمعی که توسط احزاب شکل مگیرد بدور بوده و موجب تمرکز قدرت بشکل شخص محور خواهد شد
به گزارش پايگاه 598 به نقل از بولتن، اخیرا" برخی از عناصر سیاسی اصلاح طلب در جمع همفکران خود از رییس دولت اصلاحات ، بابت سوء استفاده از جایگاه اصلاح طلبان گلایه داشته و اعتقاد دارند که این فرد بواسطه محدودیتهای ایجاد شده قانونی ، در صدد استفاده از رفقای گذشته خود برای مقاصد سیاسی میباشد.

بر همین اساس پیشکسوتان اصلاح طلب از شکل گیری شورای راهبردی انتخابات اصلاح طلبان و تعیین رابطین استانی برای هر استانها به تناسب وسعت و جمعیت هر استان ناراحت هستند ،چرا که این شورا قصد دارد به شناسایی فعالان حزبی ، مدیران اجرایی سابق اصلاح طلب و چهره های غیرحزبی پرداخته و در استانها نمایندگان خود را به رابطین معرفی  کنند. 

در واقع با تشکیل شوراهای استانی فرآیند انتخاب نامزدهای اصلی اصلاح طلبان در هر استان آغاز می شود. عناصر سیاسی حزبی این کار را موازی کاری دانسته و اعتقاد دارند قطعا" در آینده ،شورای راهبردی خود را مدعی و متولی انتخابات میان اصلاح طلبان بداند. در حقیقت بزعم آنها تشکیل این شورا به معنای نادیده گرفتن نقش احزاب بوده و یک تشکیلات غیر قانونی و موقت ، خودرا بجای احزاب ، جایگزین کرده و چون نمی توانند تابلوی قانونی داشته باشند ، در زمان انتخابات مدعی می شوند ما تصمیم گرفته ایم !!، شما بیایید اجرا کنید .

اصلاح طلبان منتقد عملکرد شورای راهبردی به ریاست وزیر کشور دولت اصلاحات بوده و از اینکه در شورای راهبردی،محور در استان ها افرادی هستند که سوابق اجرایی در دولت وقت داشته و هم اکنون نیز ارتباط نزدیک با رییس دولت آن زمان دارند ، این موضوع از خرد جمعی که توسط احزاب شکل می گیرد بدور بوده و موجب تمرکز قدرت بشکل شخص محور خواهد شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها