کد خبر: ۳۲۱۸۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۱ تير ۱۳۹۴
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس مجبور است یکی از این 4 مدافع میانی را از لیست فصل آینده خط بزند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، به چپ و راست خط دفاعی پرسپولیس کاری نداریم. فعلا مشکل این است که از بین این همه مدافع میانی، برانکو ایوانکوویچ کدام‌یک را می‌خواهد و کدام را نه.

 

اگر به حرف او بود، مایکل اومانیا و علیرضا نورمحمدی را که نام هیچ‌کدامشان در لیست سرمربی نبوده و نیست، دیگر در پرسپولیس نمی‌دیدیم و اتفاقا هیچ‌یک از آنها به تمرین دعوت نشده‌اند.

 

حال آنکه پرسپولیسی‌‌ها از ترس شکایت و درگیری دوباره با فیفا موافقت برانکو برای بازگشت اومانیا را جلب کردند و اگر این بازیکن بیاید، برای فصل بعد دو مدافع میانی دارند و تکلیف سه گزینه دیگر یعنی نورمحمدی، سیدجلال حسینی و مدافع کرواتی که برانکو شخصا انتخابش کرده را سرمربی باید مشخص کند.

 

واضح است که باشگاه باید مدافع کروات و منتخب سرمربی را جذب کند که در این صورت، یا نورمحمدی باید پرسپولیس را بی‌خیال شود و برود یا اینکه باشگاه سیدجلال را - که قرمزپوش شدنش یک دروغ تبلیغاتی از سوی نژادفلاح بود - از لیست خود خط بزند.

 

البته بعید هم نیست که پرسپولیس هر دو بازیکن را از دست بدهد چرا که نورمحمدی - که انتظارش برای تماس مسئولان باشگاه بی‌نتیجه ماند - دیروز برای مذاکره با تراکتورسازی به تبریز رفت و با سیدجلال هم اصلا مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

 

این دو بازیکن را اگر فصل آینده در پرسپولیس نبینیم، آن وقت مسئولان پرسپولیس باید بروند سراغ یک مدافع میانی دیگر. آن هم در حالی که برانکو برای این پست هیچ گزینه ایرانی را نشان نکرده است و شاید مجبور شوند نورمحمدی را به پرسپولیس برگردانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها