کد خبر: ۳۲۱۰۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مطمئنا اگر برانکو زودتر به ایران آمده بود و من را می شناخت الان در ترکیب اصلی بودم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهدی دغاغله در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: «در حال حاضر مشغول تمرین اختصاصی هستم. ما هفته ای دو جلسه با بچه های جنوب جمع می شویم و هر چند روز یک بار یک مسابقه 90 دقیقه بازی می کنیم. بازیکنان قدیمی و باتجربه فوتبال اهواز مثل میلاد میداودی، عبدالله کرمی، من، محمد آل نعمه، علی مولایی و بچه های فوتبال جنوب و خوزستان برای انجام بازی های خیرخواهانه جمع می شویم و همین هم باعث می شود از لحاظ بدنی هم در شرایط ایده آلی قرار داشته باشیم.»

 

وی در خصوص اینکه شرایطش با تیم پرسپولیس به چه صورت است و آیا در این تیم می ماند یا خیر خاطرنشان کرد: «وضعیت من اصلا مشخص نیست و مبهم است. امروز به دیدار نژادفلاح رفتم تا وضعیتم مشخص شود اما او به من گفت برای جلسه ای به وزارت ورزش می رود و صحبت مان به روز دیگری موکول شد.»

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و از لحاظ مالی هم 50 درصد پولم را گرفته ام اما باید بگویم چطور می شود اینکه فقط برانکو مرا بخواهد برایم ملاک ماندن نیست. من دلم می خواهد در پرسپولیس بازی کنم اما خودتان می دانید اگر یک بازیکن دو فصل در یک تیم روی نیمکت بنشیند فوتبالش نابود می شود. به همین دلیل فردا باز هم به باشگاه می روم تا با نژادفلاح دیدار کنم. آن وقت مشخص می شود در این تیم می مانم یا خیر.»

 

دغاغله در خصوص اینکه این فصل برایش چگونه گذشت توضیح داد: «فصل بعدی چه از لحاظ مالی و چه فوتبالی بود و یکسری مسائل شخصی هم در این میان برایم پیش آمد. امیدوارم فصل جدید بتوانم با شرایطی خوب و تصمیم گیری درست طوری عمل کنم که این فصل بدم را به فراموشی بسپارم. یکسری مصدومیت ها هم برایم پیش آمد که بعد از اینکه بهبود یافتم علی دایی دیگر رفته بود و حمید درخشان جایگزینش شده بود که او هم به من اعتقاد نداشت. من کار خودم را کردم. سرم را پایین انداختم و سعی کردم برای تیم حاشیه جدیدی ایجاد نکنم.»

 

وی در این باره که چرا بازیکن خوب ملوان در پرسپولیس تا این حد افت کرد تصریح کرد: «من در ملوان خیلی خوب جا افتاده بودم و ارتباط خوبی هم با هواداران برقرار کرده بودم اما مصدومیت باعث شد نتوانم آن آمادگی ام را در پرسپولیس ادامه دهم. این تیم در کنار همه خوبی ها یک بدی هم دارد و آن این است که اگر مصدوم شوی این خبر سریع در رسانه ها می پیچید و فوتبالت به خطر می افتد.»

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا حمید درخشان با تو مشکل داشت عنوان کرد: «من علت آن را نمی دانم. درخشان یک بار به من گفت تو کفش پرتاب کردی در حالی که من فقط پاهایم را بعد از بازی مقابل ملوان به زمین کوبیدم. چون در آن بازی دلم می خواست بازی کنم و خیلی هم خوب تمرین کرده بودم و همه بچه ها تعجب کردند از اینکه من در ترکیب قرار نگرفتم. اما وی متاسفانه من را بازی نداد. نمی دانم چرا اما دلش نمی خواست من را در ترکیب تیم قرار دهد. شاید من در تفکرات درخشان جا نداشتم که اینطور با من رفتار می کرد.»

 

وی در خصوص اینکه شماره 8 پرسپولیس را امسال به تن کرد، تاکید کرد: «شماره 8 را به هر بازیکن در پرسپولیس نمی دهند. علی دایی حتما در من چیزی دید که شماره 8 را به من داد. اما یکسری بدشانسی و مصدومیت ها باعث شد من به این شکل و حال و روز بیفتم و نتوانم در نتایج پرسپولیس تاثیر بگذارم اما مطمئنا اگر مصدوم نمی شدم قدر شماره 8 را حتما می دانستم. همانطور که ابتدای فصل با علی کریمی تماس گرفتم و از او به خاطر پوشیدن این شماره رخصت خواستم.»

 

دغاغله در خصوص برانکو یادآور شد: «برانکو هم مثل همه مربیان خارجی وقتی به ایران آمد مصادف بود با بازی پرسپولیس - النصر و بعد از برد پرسپولیس تصمیم گرفت دست به ترکیب تیمش نزند و به همین دلیل از من شناختی نداشت. مطمئنا اگر برانکو من را زودتر شناخته بود الان جزو ترکیب اصلی او بودم.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها